kysäisen nyt täältäkin noista vitamiineista
eli, luin täältä jostain jutun missä oli maininta multitabs-(?) valmisteesta mikä sisältäisi foolihappoa.
muistaako kukaan ?
onko muita pillereitä mitä kannattais syödä kun yrittää raskaaksi?
Kommentit (3)
Multitabs 2+ on tarkoitettu erityisesti raskautta suunnitteliville ja raskaana oleville, joten siitä " kaikkea mitä pitääkin" .. mm. fooliohappo. A-vitamiinia siinä ei ole. Itse olen noita nyt puoli kiertoa ottanut 1/pvä. Saa nähdä nyt sitten auttaako tuloksen saantiin..
Onko oikeesti A-vitamiini kielletty raskausaikana? Ettei saisi sitä sisältäviä vitamiineja ainakaan ottaa? Mä olen popsinut Multivita plussaa jo monta kuukautta, sitä ennen tavallista Multivitaa. Niiden ero on nimenomaan tuo A-vitamiini. Kun muutama kuukausi sitten olin apteekissa, otin ensimmäisenä käteen raskaustestin, siitä vitamiinihyllylle, ja apteekintäti suositteli tätä multivita plussaa, sanoi että käy raskaanaoleville. Eli onko tämä vitamiini nyt huono juttu jo raskautta yrittäessä?!
Hei,
Multitabseista en osaa neuvoa. Olen ollut siinä uskossa, että niissä on myös A-vitamiinia, joka on kielletty odottajilta. Voin olla väärässäkin.
Itse syön Befoli-valmistetta, jossa on kaikkia tärkeitä B-vitamiineja sekä foolihappoa.