En saanut mieheltäni mitään lahjaa tänään ystävänpäivän kunniaksi
enkä kyllä myöskään syntymäpäivänäni muutama viikko sitten, vaikka täytin 40.
Älkää valittako jos ette ole tyytyväisiä lahjoihinne. Jos miehenne edes muistaa teitä jollain niin on se jo jotain. Edes toivottamalla hyvää ystävänpäivää.
Kommentit (21)
Mun mielestä tää päivä on niin yliarvostettu, päivä kuten mikä muukin..
Aika lapsellista nelikymppiseltä itkeä jostain ystävänpäivälahjasta?
Naislapsi itkee, kun ei saanut isukilta lahjaa. Mitä itse olet ostanut miehellesi ystävänpäivälahjaksi , tai muutenkaan? Ystävänpäivä ei ole lompakkoloisten lahjontapäivä.
Meinasin iltasella antaa tulppaanin kahdella sipulilla. "Siinä on, äläkä sitte riko ittees."
En ole koskaan saanut keneltäkään ystävänpäivälahja. Enkä ole itsekään sellaisia ostanut. Ystävänpäivä on amerikkalaista hölynpölyä ja täysin turha keksintö. Muistan ystäviäni muutenkin. Lahjoja ei ystävyyden pantiksi tarvita. Eikä ainakaan parisuhteen pantiksi. Emme mieheni kanssa osta toisillemme lahjoja koskaan. Rakkautta ja hellyyttä osoitamme päivittäin ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellista nelikymppiseltä itkeä jostain ystävänpäivälahjasta?
niin onkin. enemmän mua itse asiassa vituttaa se, etten saanut synttärinä edes kahvikuppia sänkyyn tai edes jotain muistamista.
ap
Ystävänpäivä on vain Amerikan kauppiaiden keksimä kusetus. Tuontitavaraa kuten halloween. Tyhmät ämmät langenneet kumpaankin kun eivät erota elokuvien kulttuuria omastaan.
En minäkään ap saanut mitään lahjaa enkä saa edes hellyyttä ja rakkauttakaan. Joskus saan seksiä.
Ei lahjaa ystävän päivänä, voi nääs nääs nääs nääs nääs.
Minä ostin rouvalleni eilen kukkia, kokkasin illallisen ja vielä tänään vein ulos aamiaiselle, koska tämä ilta menee molemmilla harrastuksissa. Toisaalta voisin sen tehdä minä tahansa päivänä, mutta hyvä että on tällaisia ystävänpäiviä ja naistenpäiviä, jotka muistuttavat, että parisuhteessa täytyy välillä vähän hemmotella toista.
Mitä AP osti miehelleen ystävänpäivälahjaksi?
Mun mies on sanonut, että ystävänpäivä on ystäviä varten, ei siis muista mitenkään.Niin tai tuo se aina ystävänpäivä leivokset. Ennen synttäreitä kysyy mitä tarvitsisin ja ostaa sen, esim nyt viimeksi maksoi valitsemani talvitakin, Ei ole mikään yllätyksellinen mutta hyvä mies silti.
Vierailija kirjoitti:
En saanu miekään, enkä ole koskaan syntymäpäivälahjaakaan saanut enkä joululahjoja koko 21 vuotisen yhteiselon aikana. Mikä järki on huttiloida tyhjään ja yhteisistä rahoista. Meillä kyllä rakastetaan joka päivä ihan arkisin sanoin ja teoin. Se riittää meille.
SAmoin ja samaa mieltä. Vuosia takana kymmenkunta enemmän.
Teennäinen "juhla" tämä ystävänpäivä
ei sovellu tänne Suomeen
Kiitospäivä voitas napata sen tilalle
Minä sain tavallista hellemmän aamusuukon ja halauksen.
Mitä itse ostit siis puolisollesi? Eikö hän toivottanut hyvää ystävänpäivää edes silloin, kun sinä ojensit lahjasi ja hänellä ei ollut antaa mitään?
Mä sain kultakellon runon kera. Harmi vaan että suunnittelen eroa. Tulee oikee paha mieli :(
Vierailija kirjoitti:
Ystävänpäivä on vain Amerikan kauppiaiden keksimä kusetus. Tuontitavaraa kuten halloween. Tyhmät ämmät langenneet kumpaankin kun eivät erota elokuvien kulttuuria omastaan.
Aivan kuten äitienpäivä ja isänpäiväkin.
En saanu miekään, enkä ole koskaan syntymäpäivälahjaakaan saanut enkä joululahjoja koko 21 vuotisen yhteiselon aikana. Mikä järki on huttiloida tyhjään ja yhteisistä rahoista. Meillä kyllä rakastetaan joka päivä ihan arkisin sanoin ja teoin. Se riittää meille.