Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö mieheni minua epäkiihottavana?

Vierailija
14.02.2017 |

Seksi on meillä upeaa sillon kun sitä on, mutta tälläkin hetkellä viimesimmästä kerrasta on vierähtänyt jo viikko. Suhteemme on vielä suhteellisen tuore, noin vuosi ollaan oltu yhdessä. Miehen työn takia joudumme olemaan parin viikon jaksoja erossa toisistamme, joten luulisi yhdessä vietetyn ajan olevan hiukan seksirikkaampaa. Itse sitä kaipaisin.

Omassa päässäni asia kääntyy niin, etten kelpaa tai minussa on oltava jotain vikaa. Kysymys siis kuuluukin, onko ongelma yleensä juuri siinä, ettei mies enää saa naisesta himoja päälle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole sitä ongelmaa,akasta tullut kiukutteleva pihtari,silti tekee mieli panna sitä.

Joskus kun vielä sain pillua ei viikon työreissun jälkeen tehty muuta kuin pantiin.

En ymmärrä miksi pitäisi olla miehen tai naisen kanssa jos ei halua seksiä sen kanssa?

Meilläkin akka voisi pakata laukkunsa ja häipyä hevon vittuun.

Vierailija
2/11 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen silikoniimplanttien hankkimista. Naisen rinnat alkavat roikkumaan todella nopeasti jo nuorella iällä. Jotta voisit olla viehättävä miehesi silmissä on suositeltavaa hankkia silikonit sekä laihduttaa normaalipainoiseksi. Lisäksi kevyen rusketuksen hankkiminen ja ihon hoito sekä hiusten ja kasvojen hoito ovat tärkeitä.

Epäsiisti, ylipainoinen ja riipputissinen nainen ei kiinnosta ketään.

Rintani eivät roiku, olen vasta 24-vuotias, b-kupin omistava. Normaalipainoinenkin olen, urheilen päivittäin ja pidän itsestäni niin hyvää huolta kun arjen pyörityksessä kerkeää. Itsetunnolle on vaan kova kolaus kun tuntee, ettei ole toiselle haluttava. Sitten kun seksiä on, tätä ongelmaa ei esiinny. Ts. seksi itsessään on intohimoista ja molemmat tyydyttävää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen silikoniimplanttien hankkimista. Naisen rinnat alkavat roikkumaan todella nopeasti jo nuorella iällä. Jotta voisit olla viehättävä miehesi silmissä on suositeltavaa hankkia silikonit sekä laihduttaa normaalipainoiseksi. Lisäksi kevyen rusketuksen hankkiminen ja ihon hoito sekä hiusten ja kasvojen hoito ovat tärkeitä.

Epäsiisti, ylipainoinen ja riipputissinen nainen ei kiinnosta ketään.

Rintani eivät roiku, olen vasta 24-vuotias, b-kupin omistava. Normaalipainoinenkin olen, urheilen päivittäin ja pidän itsestäni niin hyvää huolta kun arjen pyörityksessä kerkeää. Itsetunnolle on vaan kova kolaus kun tuntee, ettei ole toiselle haluttava. Sitten kun seksiä on, tätä ongelmaa ei esiinny. Ts. seksi itsessään on intohimoista ja molemmat tyydyttävää.

Ap

Tästä voi päätellä että miehesi haluaa vähemmän seksiä kuin sinä. Eli tuskin olet epäkiihottava, hän ei vain kaipaa niin paljon seksiä että olisi yhtenään kimpussasi.

Vierailija
4/11 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tästä voi päätellä että miehesi haluaa vähemmän seksiä kuin sinä. Eli tuskin olet epäkiihottava, hän ei vain kaipaa niin paljon seksiä että olisi yhtenään kimpussasi.[/quote]

Tämä käynyt mielessä. Ehkä siis on totuttava siihen, ettei miehellä yksinkertaisesti ole yhtä korkea libido mitä itselläni on. 

Ap

Vierailija
5/11 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ole sitä ongelmaa,akasta tullut kiukutteleva pihtari,silti tekee mieli panna sitä.

Joskus kun vielä sain pillua ei viikon työreissun jälkeen tehty muuta kuin pantiin.

En ymmärrä miksi pitäisi olla miehen tai naisen kanssa jos ei halua seksiä sen kanssa?

Meilläkin akka voisi pakata laukkunsa ja häipyä hevon vittuun.

Jotenkin en ole teidän huushollin vähäisestä seksistä kauhean yllättynyt tuon kirjoittamasi viestin perusteella. 😂

Vierailija
6/11 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jo viikko..", no huh, tuo ei ole mitään. Ei joka päivä nussia tarvitse, ite ehkä haluan kerran kk vaikka naiseni on upea.

Vierailija
7/11 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin joka pvä vähintään kertaalleen ja jos aikaa on niin vaikka useamminkin. Kumppani vain on eri linjoilla.

Vierailija
8/11 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jo viikko..", no huh, tuo ei ole mitään. Ei joka päivä nussia tarvitse, ite ehkä haluan kerran kk vaikka naiseni on upea.

Ei se toki mikään pakko ole, mutta kyllä täällä useemmin kun kerran viikkoon mieli tekis.. Etenkin kun työt vie sitten kuitenkin aina pidemmäks jaksoks erilleen.

Vierailija
9/11 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi elämä ei vain pyöri seksin ympärillä. Osa ihmisistä ajattelee ja haluaa muutakin.

Vierailija
10/11 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet käytännössä frigidi kun noin harvoin haluat. Vitsinä avaruusseksiä=kerran kuussa. Mulla kerran päivässä on minimi. Joko yhdessä tai yksin. Kokenut sen että jos ei itse tai yhdessä niin 3-4 vuorokautta niin laukean unissani.

Vierailija
11/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suosittelen silikoniimplanttien hankkimista. Naisen rinnat alkavat roikkumaan todella nopeasti jo nuorella iällä. Jotta voisit olla viehättävä miehesi silmissä on suositeltavaa hankkia silikonit sekä laihduttaa normaalipainoiseksi. Lisäksi kevyen rusketuksen hankkiminen ja ihon hoito sekä hiusten ja kasvojen hoito ovat tärkeitä.

Epäsiisti, ylipainoinen ja riipputissinen nainen ei kiinnosta ketään."

Ei kannata tuhlata aikaansa tällaisiin lasten antamiin neuvoihin. Se että sinä haluat miehesi kanssa seksiä enemmän kuin hän sinun kanssasi on se ongelma tässä. Puhumalla selviää, mutta en sinuna ottaisi mitään paineita omasta viehättävyydestäsi. Tosiasia on kuitenkin se, että sinulle kyllä löytyy muitakin ottajia kuin juuri tuo mies. Tämä kannattaa pitää mielessä.  Mun yksi eksistä sai mussa aikaan noita samoja mietintöjä myös, mutta se puoli parani vaihtamalla. Nyt on mies joka panee vaikka joka päivä pari kertaa, jos niikseen tulee. Se että miehesi ei halua seksiä johtuu hänestä itsestään, ei sinusta. Pahinta mitä voit itsellesi tehä on se että alat muuttamaan itseäsi sellaiseksi mitä arvailet miehesi salaisesti haluavan. Voit tehdä vaikka mitä kikkoja ja temppuja, mutta syy hauttomuuteen on miehesi, et sinä. Suosittelisin ihan suorilta vain eroamaan, mikäli teillä on aivan eri käsitykset siitä mitä on iittävä seksin määrä.  Viriili, rakastunut oikeanlainen mies kyllä haluaa naistansa, ellei jotain ole sitten vialla. Se vika ei löydy naisen viehättävyydestä vaan miehestä itsestään. Tokikaan kaikki miehet eivät ole viriilejä, ja se on ihan ok. Heille löytyy varmasti kumppaniksi toinen samanmoinen. Jatka sinä vain eteenpäin ennen kuin löydät itsesi masentuneena ja huono itsetuntoisena väljähtyneestä suhteesta.