Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lumenen uudet Lähde tuotteet - kokemuksia?

Pettynyt
13.02.2017 |

Ostin muutaman uuden Lumenen Lähde tuotesarjan tuotteen - puhdistukseen käytettävän miselliveden sekä Hydration Recovery geelinaamion. Huh kamaluutta. Molemmat tuotteet polttelevat ihoa ja miselilvesi tekee polttelevan tunteen lisäksi ihon todella kuivaksi. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Olen ihmeissäni, sillä Lumenen tuotteet ovat aina ennen tuntuneet hyvältä iholle.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, sain lähde-näytetuotteet lehden mukana ja kerrankin herkkä ihoni tykkäsi. Olivat voiteita. Tuoksu oli kuitenkin niin vahva, että en ostaisi.

Vierailija
22/33 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas Lumenen misellivesi on sopinut loistavasti. Käytän sitä pääasiassa aamuisin vesipesun sijaan. Lähde - kosteuttava naamio kokeilussa. Hyvältä tuntuu 🌸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen käyttö epävarmaa,glinique takuuvarmaa.Johtuu siitä kun lumene on alkanut työntämään kaikenlaisia lakka ym.uutteita,mineraalikosmetiikka on turvallisempaa,olen lukenutkin jonkun ihotautilääkärin todenneen.Naamani näyttää tulipunaiselta ym.kuumottaa ja kirvelee.Käytän nykyisin etupäässä chanelia,sensaita,gliniqueta,ovat hyviä!

Vierailija
24/33 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kun se Lähde on käännetty sanaksi Source ainakin tässä vanhassa näytteessä mikä mulla on. Eikö se ole vähän erilainen lähde?

Vierailija
25/33 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kirveli se misellivesi! Ja mulla siis on sellanen kovia kokenut elefantin nahka, joka ei lähes koskaan reagoi mihinkään. Että voin vain kuvitella, mitä tuo herkkäihoisille tekee. Muutenkaan se ei puhdistanut niin hyvin kuin olisin toivonut, siis meikinpoiston jälkeen vielä näytti ihan ok:lta, mutta sitten menin suihkuun ja suihkun jälkeen olikin mustat rinkulat silmien alla.

Ärsyttää! Olen yrittänyt etsiä korvaajaa sille garnierin syöpävedelle, muttakun ei mikään muu vaan puhdista yhtä hyvin :(

Mikä on Garnierin syöpävesi?!?!?!?!?!?!??!?!? 

Vierailija
26/33 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi tämä vanha ketju googlaamalla kokemuksia Lumenen tehokosteuttavasta 72h geelinaamiosta (Nordic Hydra Lähde).

Sain nimittäin muiden ostosten yhteydessä näytteen tästä sekä silmänympärysvoiteesta. Onneksi sain! Tiedän mitä en ainakaan osta. Kokeilin ensin silmänympärysvoidetta ja se kirveli. Jonkun päivän kuluttua kokeilin tätä geelimaskia ja sehän vasta kirvelikin. Ihmettelin - aivan kuin joku muukin kirjoittaja - ettei kai kosmetiikan sentään kirvellä pidä! Kuten sanottu, googlaisin sitten muiden kokemuksia.

Tästäkin ketjusta päätellen en ole ainoa jolle tuotteet ei sovi. Lueskelin netistä näiden sisällysluetteloa mutta en oikein saa käsitystä mikä se ainesosa tai niiden kombinaatio on, joka sen aiheuttaa.

Mille norsunnahalle nämä on tarkoitettu?

Vierailija
27/33 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene Nordic- c brightening day fluid, valo, mineral spf 20.

Laitoin rasvaa sunnuntaina, maanantaina heräsin kasvot tulipunaisina, turvonneena ja jopa perusrasva kirveli niin pirusti.

Tiistaina lähtikin sitten nahkaa. Nyt on perjantai ja vieläkin kasvot tosi kuivat. Ei kiitos Lumenelle.

Vierailija
28/33 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän aurinkosuojattomista valo voiteista ja seerumeista ja hydra hoitovedestä. Nuo spf 30 mineral aurinkofluidit valo ja lähde kirvelevät ja polttelevat niin pahasti että ei pysty pitämään silmiä auki ja kyyneleet kastelee koko yläruumiin. Olen kuitenkin jatkanut käyttöä koska tuo on merkki tehokkuudesta ja noilla hinnoilla lumene on nykyään lähes yleellistä luksuskosmetiikkaa. Geelinaamiot sopivat minulle, mutta täysin turhia tuotteita kun pitää huuhdella pois. Joku kosteusvoide kosteuttaa paremmin..

Vierailija
29/33 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha ketju. Mutta itselläni Lumen seerumit ja kasvovoiteet kirvelee, naama punoittaa. Jopa silmäluomi punoitti ja oli ärtynyt vaikka en Lumen silmänympärysvoidetta käytä. Kun luin tätä palstaa huomaan, että monilla samoja kokemuksia Lumen tuotteista. Hyvä tietää, kiitos.

Vierailija
30/33 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vanha ketju. Mutta itselläni Lumen seerumit ja kasvovoiteet kirvelee, naama punoittaa. Jopa silmäluomi punoitti ja oli ärtynyt vaikka en Lumen silmänympärysvoidetta käytä. Kun luin tätä palstaa huomaan, että monilla samoja kokemuksia Lumen tuotteista. Hyvä tietää, kiitos.

Lumi, en ole kuullutkaan sellasesta.

Mun kokemuksen mukaan Lumenella on sekä todella hyviä että huonoja tuotteita, se ei selviä kuin kokeilemalla mikä sopii ja mikä ei omalle iholle.

Vierailija
31/33 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan edes ajattelee käyttävänsä lumenea?

Vierailija
32/33 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt juurikaan Lumenea sen jälkeen kun omistus siirtyi pääosin ulkomaille. Tuotteet on mielestäni huonompia nykyisin. Ainoastaan kulmakynästä en ole osannut luopua kun samaa loistavaa väriä oon käyttänyt teinistä (monilla valmistajilla ruskeat on liian punaisia) mutta senkin koostumusta on muutettu monesti ja värikin on jo eri koodilla.

Vierailija
33/33 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopinut mullekaan. Eikä nykyisin enää mikään Lumenen kasvotuote. En tiedä mitä sille on tapahtunut mutta alkaa joko silmät vuotamaan tai ihoa kirvelemään tai tuotteet ei kestä kerrostamista. Ei ainakaan toimi eri merkin meikkivoide Lumenen kosteusvoiteen päälle eikä eri merkin seerumin päälle Lumenen kosteusvoide, rullautuvat iholla heti.