Miehen sukulaiset paheksuu jos en käy, arvostelee jos käyn
Mitä ihmettä tällaisten sukulaisten kanssa tekisi ? Onko muilla tällaista ? Erityisesti miehen suvun naiset on tällaisia :( . Tuntuu että jotain negatiivista / ilkeää keksitään aina.
Kommentit (12)
Kannattaa ulkoistaa sukuvierailut pelkästään miehelle. Mitä hittoa sinä itseäsi tuommoisilla kurpilla rääkkäät? Heille olet kiva pikku ohjelmanumero, jota syyllistää ja kiusata.
Se mitä nämä sukulaiset tekee on minusta niin outoa. Jos olen pirteä ja hyväntuulinen ja kerron että lapsilla on mennyt hyvin, niin saan ihmeellisiä kommentteja esim "hyvähän sinun on kun Jorma (mieheni) tekee paljon kotitöitä", tai "yritätkö esittää että elämä on täydellisesti ". Jos olen väsyneen näköinen ja kerron että lapset sairastaneet paljon niin saan kommentteja että "sellaista se on, ei pidä valittaa" ja takanapäin on puhuttu että valitan turhasta jne jne.. Ap
Max joulukortti ja muuten yhteydenpitoa nolla. Minulla just tuollaiset appivanhemmat ja kaksi veemäistä kälyä.
Säästä itsesi, jos niin haluat, muuten tuo vain jatkuu.
Eli mahdollisimman vähän olet tekemisissä.
Jättäisin kotkat paheksumaan ja antaisin miehen lapsineen hoitaa sukuloinnin. Vanhetessaan lapsetkin saisivat päättää, haluavatko olla suvun kanssa tekemisissä.
Mitä sitä miettiä ihmisiä, jotka eivät ole sinulle merkitse loppujen lopuksi mitään? En minä ainakaan laittaisi minuuttiakaan aikaani tuollaisiin ihmisiin ja sekuntiakaan en miettisi heidän ajatuksiaan. Mies menköön lasten kanssa keskenään jos haluaa. Sanoisin vain miehelle, että minusta ei tarvitse jutella ollenkaan niin minunkaan ei tarvitse jutella heistä kenellekään.
Kai olen ajatellut, että kun olen avoin ja hyväntahtoinen, niin tulen vähitellen osaksi perhettä. Tätä olen nyt 12 vuotta yrittänyt, ja vähitellen tajunnut,että sitä ei taida tulla tapahtumaan :/ . Ap
Vierailija kirjoitti:
Kai olen ajatellut, että kun olen avoin ja hyväntahtoinen, niin tulen vähitellen osaksi perhettä. Tätä olen nyt 12 vuotta yrittänyt, ja vähitellen tajunnut,että sitä ei taida tulla tapahtumaan :/ . Ap
No ei taida ei. Eikö miestäsi asia vaivaa ollenkaan?
Kahdesta pahasta valitset tietysti sen helpomman ja itselle mukavamman. Eli et ole tekemisissä.
Olisin tekemisissä mahdollisimman vähän.