Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varmaan tosi tylsä tyyppi, mutta mua ei naurata noi

Vierailija
13.02.2017 |

Putous-jutut lainkaan. Olenko ainoa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tylsä, vaan oikein fiksu ihminen, joka ei mene massan mukana. Sama juttu itsellänikin, en ole koskaan pitänyt yhtäkään Putouksessa esitettyä sketsiä hauskana, koko formaatti on hyvi yksinkertainen ja tekopirteä eikä ne vitsit ole hauskoja tai luovia ollenkaan.

Vierailija
2/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaisetkin ovat parempia humoristeja kuin nuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Finland oli paras, lähti vain väärille urille viemään hahmoa. Oujea!

Vierailija
4/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Tänään katsoin jonkun Putous-pätkän Youtubesta, kun se keikkui siinä etusivulla, ja oikein ihmettelin, kun yleisä näytti nauravan vedet silmissä ja kommenteissa hehkutettiin miten hirveän hauskaa oli.  Itseä ei naurattanut yhtään. 

Vierailija
5/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tylsä, vaan oikein fiksu ihminen, joka ei mene massan mukana. Sama juttu itsellänikin, en ole koskaan pitänyt yhtäkään Putouksessa esitettyä sketsiä hauskana, koko formaatti on hyvi yksinkertainen ja tekopirteä eikä ne vitsit ole hauskoja tai luovia ollenkaan.

Sillähän ei mitata älykkyyttä, että katsooko jotain ohjelmaa vai ei.

Vierailija
6/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ymmärrä. Kuustosen sisaruksia mainostetaan siihen malliin että luulisi niiden olevan poikkeuksellisen hauskoja ja nokkelia. Paskanvitut. Keskitasoa, mutta kun ovat ah-niin-kauniita niin saavat sillä paljon anteeksi. Oikeasti nauratti vain silloin kun se toinen oli ruskettunut naamasta niin pahoin että näytti ihan mulatilta.

Vierailija
7/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ainakin on huomattavasti suurempaa massaa mainita, että ei pidä Putouksesta kuin että pitää siitä.

Vierailija
8/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla ainakin on huomattavasti suurempaa massaa mainita, että ei pidä Putouksesta kuin että pitää siitä.

Ja normaalissa elämässä on vain suurempaa massaa jos pitää Putouksesta? 🤔

Ymmärsitkö mitä vihjaan?

Vierailija
9/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans tajua mikä siinä paskassa muka on niin hauskaa.

Vierailija
10/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö mitä vihjaan?

Häh? En ymmärtänyt, sori.

En ole varma ymmärsitkö sinä minut oikein, mutta tarkoitin siis, että palstalla on äänekkäämpi porukka se, joka ei pidä Putouksesta, kuin se Putouksesta tykkäävä porukka. En verrannut normaaliin elämään.

Vierailija
11/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän phjelmassa oleva huumori uppoa riittävän moneen. muutenhan sitä ei tehtäisi.

Vierailija
12/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään naura tälle. Huumorissa pitää olla älyä. Tämä on älytöntä. Voisin kuvailla, että tämä on huumorin loppu, joka ei vaadi mitään käsikirjoittajalta eikä näyttelijöiltä. Tässä ei ole mitään vitsiä. Vedetään peruukki päähän, keksitään joku hassu nimi, yritetään puhua jotain murretta ja hoetaan jotain typerää sanaa noin sata kertaa. Ei saatana, en ymmärrä, että aikuiset ihmiset jaksavat katsoa tuollaista. Pitkästyttää.

Vierailija
13/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö mitä vihjaan?

Häh? En ymmärtänyt, sori.

En ole varma ymmärsitkö sinä minut oikein, mutta tarkoitin siis, että palstalla on äänekkäämpi porukka se, joka ei pidä Putouksesta, kuin se Putouksesta tykkäävä porukka. En verrannut normaaliin elämään.

Lihavat tykkää Putouksesta.

Vierailija
14/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan et naura aivo vapaan tamppoonikoru ja vanukkaiden syönnille niin oot ihan normaali.

Yleensä suurinta huvia on tilannekomiikka.

Vierailija
15/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä naurata, vaikka en mikään älykkö olekaan. Trump-sketsit poikkeuksena.

Vierailija
16/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on outo huumorintaju: putoukset ei naurata ollenkaan, mutta jotkut typerät Salkkari-remixit tiputtaa totaalisesti :D

Vierailija
17/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. ei ole millään tavalla kaukana massasta mielipiteensä kanssa, kuten voi päätellä sekä vastauksista että aloitusviestin ylänuolista.

Vierailija kirjoitti:

Mulla on outo huumorintaju: putoukset ei naurata ollenkaan, mutta jotkut typerät Salkkari-remixit tiputtaa totaalisesti :D

Joo, tosi outo huumorintaju (sarkasmia).

Miten te ainutlaatuiset yksilöt olettekin tänne löytäneet, missä ne kaikki normaalit, tavalliset ja massan mukana kulkijat piileskelee? Missä on se suuri massa, joka pitää Putousta hulvattomana?

Vierailija
18/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö mitä vihjaan?

Mä ymmärsin. Mun pomo on ollut putous-fani ensimmäisestä kaudesta alkaen. Ryhmässä siis 'kaikki' tykkää Putouksesta. Olen joskus alku vaiheessa katsonut puolijaksoa että tietäisin missä mennään ( enempää en kestänyt) ja sen jälkeen ollut vaan hiljaa kun asia nousee keskusteluun. Joskus miettinyt että oikeastiko kaikki meidän ryhmässä siitä tykkää kun eivät sano poikkipuolista sanaa kun sitä hehkutetaan. Mutta toisaalta en itsekään kommentoi, jotain itsesuojeluvaistoa...

- ohis

Vierailija
19/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on toisinpäin, massan mukana huutelevat nämä jotka mainostavat joka välissä että putous on paska, minä en putousta katso tai yhden jakson katsoin. Oma "en-tykkää" on päästävä ilmoittamaan joka välissä missä vain suinkin se on mahdollista;)

Vierailija
20/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous on kyllä suurimmaksi osaksi ihan ihme kuraa, ja hämmästyttää nähdä miten ihmiset oikeasti nauravat tyyliin vedet silmissä. Jotkut sketsit voi olla jopa ihan hyviä, tai niissä on ihan näppärä idea, mutta ei siltikään naurata ääneen. Mutta sitten 98% on taas sellasta ihan käsittämättömän surkeaa räpellystä jota sitten hehkutetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi