Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui....voiko synnytyksen jälkeisestä morfiinista mennä pää noin sekaisin ja muisti lähteä ja nähdä harhoja? (video)

Vierailija
13.02.2017 |

Mun mielestä video ei ole hauska, toisin kuin muut kommentoi, että onpas hauska.

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201702130074242_v0.shtml

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Jenkeissä annetaan noin hurjat lääkkeet ihmisille? Nehän on viisaudenhampaiden poistonkin jälkeen ihan tillintallin. Meillä saa tuurilla Buranan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa voi. Ei satu kaikille, mutta kyllä pää voi olla todella sekaisin ja muistikin kadota morfiinista. Ja toi kutina on aika yleinenkin morfiinin sivuvaikutus.

Vierailija
4/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se luomusynnytys kiputraumoineen paljon parempi. Oliko muuta?

Vierailija
5/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kyllä aika sekaisin morfiinista sairaalassa,että en ihmettele. Hourailin enkä tiennyt olenko hereillä vai unessa,tunsin irtoavani ruumiista ja näin itseni huoneen katosta käsin,olin hiestä märkä ja kutisin.

Vierailija
6/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kyllä aika sekaisin morfiinista sairaalassa,että en ihmettele. Hourailin enkä tiennyt olenko hereillä vai unessa,tunsin irtoavani ruumiista ja näin itseni huoneen katosta käsin,olin hiestä märkä ja kutisin.

hui

Vierailija
7/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morfiinista voi mennä ihan sekaisin. Mä oon kerran saanut sitä ja mulla meni tosi ja lukemani kirjat sekaisin. Uskoin kuulemma vakaasti et mun lääkäri oli Gandalf ja isälleni olin kuulemma höpissyt haltioista ja kysellyt onko mun lohikäärme ruokittu.

Vierailija
8/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanko Suomessa morfiinia synnyttäjille? Käsittääkseni sitä ei ole annettu kuin terminaalivaiheen syöpäpotilaille, joille mahdollisesta riippuvuudesta ei tule haittaa. 

Vierailija
9/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Jenkeissä annetaan noin hurjat lääkkeet ihmisille? Nehän on viisaudenhampaiden poistonkin jälkeen ihan tillintallin. Meillä saa tuurilla Buranan.

Ei ole samanlaista marttyyrikulttuuria kuin täällä

Vierailija
10/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaanko Suomessa morfiinia synnyttäjille? Käsittääkseni sitä ei ole annettu kuin terminaalivaiheen syöpäpotilaille, joille mahdollisesta riippuvuudesta ei tule haittaa. 

Minä sain sitä pahan onnettomuuden jälkeen.

-8

Vierailija
11/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anneta. Mutta pitäisi antaa, jos synnyttäjä sitä tahtoo. Kenenkään ei olisi pakko ottaa, jos ei halua.

Vierailija
12/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle annettiin morfiinia pahan sappikohtauksen vuoksi (mikään muu lääke ei auttanut) ja miehelleni sitä on annettu ranneleikkauksen yhteydessä. Äitini on myös saanut morfiinia nilkkaleikkauksen jälkeen. 

Vierailija
13/13 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut morfiinia leikkausten yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän