Mieheni ei halua näyttää masturbointiaan
Ollaan oltu noin vuoden verran mieheni kanssa yhdessä, ja seksi sujuu ihan ok, mutta haluisin nähdä mieheni masturboivan koska se on mielestäni kiihottavaa ja haluisin katsella sitä, pari kertaa oon saanut suostuteltua hänet kun hän on ollut humalassa, tiedän että hän kyllä masturboi viikoittain yksin, mutta miksei voi tehdä nähteni kun se kumminkin minua kiihottaa ja johtaisi hänen laukeamiseen joko hänen iitsensä hoitamana tai sit mun hoitamana, nyt katselen sit netistä videoita kyseisestä aiheesta kun itse masturboin mut livenä olis parempi... itellä nyt vaan on tälläinen fantasia ;))
Kommentit (4)
Semmosta se on. Vaimoni kokee masturboinnin noloksi ja ei siksi halua sitä tehdä minun nähteni. Olen yrittänyt rohkaista, mutta eipä auta.
Mä en enää jaksa masturboida koska mies on niin innokas nuolija, mutta vaikeaa olisi runkata hänen katsellessa koska runkkaan aina suihkussa :p Mis taas monesti runkkaa nähteni. Harmi kun miehesi ei kehtaa, se nimittäin On kiihottavaa. Se miten mieheni tuohon lähti meni yksinkertaisesti niin että kerran pyysin häntä näyttämään miten tekee sen itse, että minä oppisin paremmaksi, hän sitten vähän näytti, jonka jälkeen olin että " ei voi olla totta! en oo ikinä nähny mitään noin kiihottavaa! näytä vielä vähän! otin myös häneltä samalla suihin nuppia hänen runkkaillessaan.
Meitä on moneen lähtöön, itse masturboin mielelläni kumppanin nähden. Hän taas ujostelee tällaista. Olen ehkä muutenkin vähän paljasteluun taipuvainen mies. :D Tuo edellinen vinkki voisi näin miesnäkökulmasta toimia aika hyvin.
Ehkä miestäsi jotenkin nolottaa. Kannattaa varmaankin yrittää jutella asiasta hänen kanssaan.