Onko minun järkeä mennä Tinderiin?
Olen 178cm pitkä mies ja minulla ei ole ollut kumppaneita. Onko mitään järkeä edes mennä Tinderiin? :3
Kommentit (10)
Tottakai voit! Itse löysin oman mieheni myös kännykkäsovelluksen kautta :)
En tajua miksi kukaan täysjärkinen menee Tinderiin.
Siellähän ne on kaikki vastuuttomat..:(
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi kukaan täysjärkinen menee Tinderiin.
Kaikilla ei ole laajoja sosiaalisia piirejä. Varsinkaan opiskelujen tai muuton jälkeen. Ja jos harrastukset vielä ovat yksilölajeja tai saman sukupuolen suosimia niin vaihtoehdot ovat nettipalvelut tai baareissa juokseminen. Ja jos vielä baareissa juokseminen ei kiinnosta....
Miesten ei kannata mennä tinderiin minkään pituisena, eikä mihinkään muihinkaan nettideitteihin. Parhaiten pärjäät, kun harrastat liikuntaa ja opettelet juttelemaan ihmisille.
Tinder on naisten karkkikauppa, pitää mahtua parhaimpaan 20 %:iin, jonka jälkeen alkaa flaksi käymään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkonäkö on tosi hyvä.
Tämä. Tavismiehelle Tinder on tyhjä arpa. Olet lisäksi juuri keskimittainen ja jäät naisten preferoimasta 180+ cm pituudesta ne maagiset kaksi senttiä. Joten se pitää kompensoida lihaksilla tai statuksella.
Mutta tuskin menetät mitään jos kokeilet. Kannattaa kuitenkin varautua siihen, että naisten mielenkiinto ei kestä kovin kauaa --> treffeille pitää pyytää nopeasti.
Kannattaa ehdottomasti.
Minun ei kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkonäkö on tosi hyvä.
Tämä. Tavismiehelle Tinder on tyhjä arpa. Olet lisäksi juuri keskimittainen ja jäät naisten preferoimasta 180+ cm pituudesta ne maagiset kaksi senttiä. Joten se pitää kompensoida lihaksilla tai statuksella.
Mutta tuskin menetät mitään jos kokeilet. Kannattaa kuitenkin varautua siihen, että naisten mielenkiinto ei kestä kovin kauaa --> treffeille pitää pyytää nopeasti.
Ei se ihan tyhjä arpa ole tavismiehelle, mutta raakaa peliä on. Olen 185cm lievästi ylipainoinen taviksen näköinen mies ja treffeille pääsin kyllä
Se on totta että naisten mielenkiinto on kultakalan tasolla Tinderissä, myös jos / kun pääsee treffeille. Tulee hirveät paineet viihdyttää naista, jos se edes kahdeksi sekunniksi näyttää tylsistyneeltä, peli on menetetty
Tinderiin rekisteröityessä näitä asioita ei kysytä. Eli voit mennä. Voit jättää myös sellaiset seikat esittelytekstistäsi mainitsematta, joiden itse ajattelet olevan itsellesi negatiivisia tekijöitä.
Itse en tosin noista näe kumpaakaan sellaiseksi.