Kauneushoitola Julija Jeskin Turussa
Onko joku käynyt ko. paikassa? Offerilla-diilejä näyttäisi käyttävän runsaasti, ja yksi tuollainen diili kiinnostaisi. Mutta kun yrityksellä ei näytä olevan edes netti- tai Facebook-sivuja... Eli kokemuksia kyselen.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Vahauksessa käyty. Ihan perus. Ei valittamista, hintaan nähden hyvä.
Ok, kiitos! Ap
Joo, en ihmettele, miksei löydy nettisivuja tai varsinkaan Facebook-sivuja... Ostin Offerillan kautta 60 minuutin hieronta-ajan, ja käytin lahjakortin tänään, mutta huomasin lähdettyäni, kun vilkaisin kelloon, että saapumisesta oli kulunut vasta puoli tuntia. Olin hieronnan päätyttyä miettinytkin, että kylläpä aika hurahti. Yleensä se kuitenkin hieronnassa varsinkin kiitää. Ajattelin, että kyse oli vain väärinkäsityksestä, ja kun olin jo kotimatkalla, päätin laittaa vain viestiä perään.
Ehdotin viestissä sovinnollisesti, että jos varaan uuden ajan, saanko hinnasta hyvitystä tai pidemmän ajan, mutta hän kiisti asian kokonaan ja toivotti tervetulleeksi uudestaan ilman mitään korvausta. En olisi uskonut, että tällaisiakin huijauksia harrastetaan, ainakaan Suomessa ja tuollaisella pokerilla. Minulla olisi lähtö- ja tuloajat myös puhelimessa tallessa, mutta en jaksanut alkaa riidellä, niin toivotin vain hyvät viikonloput.
Tiedänpä kiertää jatkossa kaukaa...
Kasvohoidossa käynyt kaksi kertaa. Ihan ok ja edullinen. Ei valittamista. Juuri hain lahjakortin lahjaksi ystävälle.
Hieronnassa käynyt. Hyvä edullinen paikka.
Äsken kävin ultraäänikasvohoidossa tuolla ja ihan tyytyväinen olen :) en ollut ikinä ennen käynyt missään kasvohoidossa niin en oikein tiennyt mitä odottaa 😀 Aluksi siis meikit putsattiin ja iho kuorittiin. Monessa välissä pyyhittiin kasvovedellä tai kuumalla pyyhkeellä. Itse ultraääni oli kivulias niissä kohdissä, joissa oli finnejä, mutta muuten ei tuntunut. Tämän jälkeen tehtiin vielä naamio, jonka vaikuttaessa kädet hierottiin. Lopuksi vielä kosteusvoide ja kertoi millaisia tuotteita kannattaa jatkossa käyttää :) kyllä tästä mielellään sen 25€ maksoi :D
Olen myös ollut tyytyväinen kasvohoitoihin. Kokeillut sekä ultraäänen, että timanttihionnan. Kun säännöllisesti tarvii värjätä ripsiä ja kulmia (hinnat 25€-30€ lähes joka paikassa), niin samaan hintaan vielä kasvohoito, niin ei oo paha. Hintansa väärtti vaikkei mikään luksuspaikka. Suosittelen kokeilemaan. :)
Olen käynyt usean vuoden siellä erilaisissa hoidoissa ja varsinkin jalkahoidoissa . Ei ole valittamista, hyvin tehty ja edullinenkin.
On Turussa muitakin. 1 laadukas (hiukan syrjemmässä) tulee heti mieleen. Mhatavia jalkahoitoja www.holvinhehku.fi
Kannattaa ottaa näihin yrityksiin, joita offerillasta löytää, suoraan itse yhteyttä ja pyytää hoitoa offerillassa mainittuun hintaan. Offerilla ottaa itse välistä niin ison siivun, että yrittäjälle ei jää käteen mitään - varsinkaan jos kyse on kasvohoidosta tai jostain, mihin tarvitaan aineita. Itse soitan aina suoraan ja kysyn, saanko ko. tarjoushintaan ilman offerillan välissäoloa. offerilla on mainosmielessä ihan hyvä, mutta vievät tosiaan sen 70%, mikä minusta on ihan liian iso siivu.
Olen käynyt ko. yrittäjällä laitattamassa geelikynnet ja olin tyytyväinen.
Timman kautta varatessa aikaa kannattaa myös muistaa että jos tässä ajassa minkä varaat niin ei ole alennusta niin kannattaa mennä suoraan ko.yrityksen nettisivuille ja varata aika sitä kautta. Timma ottaa yrittäjältä 10% pois hinnasta mikä on iso siivu näinä aikoina. Hyvä mainos yrittäjälle mutta tosiaan jos kyseessä ei ole alehinta niin mielummin yrityksen nettisivujen kautta varaus. Eri asia jos viime hetken ajassa on joku ale niin sitten tosi vataus Timman kautta.
Miten ajan saa varattua kun puhelimeen ei koskaan vastata?
Julia Jeskin ei hiero, varsinkaan Nummella.
Olen jo vuosia käynyt hänellä hoidoissa. Vaatimaton hoitola, hyvät tuotteet ja ystävällinen palvelu. Suosittelen!
Vahauksessa käyty. Ihan perus. Ei valittamista, hintaan nähden hyvä.