Onko joku huijannut ammattiaan?
Käyn joskus baarissa ja miehet muutenkin tulevat juttelemaan minulle harvoin. Kun joku kerrankin tulee juttelemaan, vaikuttaa edes hitusen kiinnostuneelta, hetken jutustelun jälkeen esille tuleva ammattini (olen maisteri ja alani töissä) karkottaa miehet. En tiedä, johtuuko se siitä, että ammattini varmaan huutaa "tästä naisesta et saa yhden yön seuraa"? Vai onko ongelma se, etten ole mikään söpö lähihoitaja?
Olenkin miettinyt, onko ammattini niin ongelma, että itsensä pitäisi esitellä joksikin ihan muuksi ja matalammin koulutetuksi? Sanoa olevansa suuhygienisti, merkonomi tai jotain muuta vastaavaa. Onko joku joskus tehnyt näin?
Ap
Kommentit (16)
Entä jos oikeasti kiinnostuisitte toisistanne ja ihastuisitte?
Sanoisitko vaan jossain vaiheessa ettet ookaan se sihteeri, joksi mies sinua luuli?
Mikä ammatti voisi olla miehelle turn off?
Olen ammatiltani eri kun mitä teen työkseni. Valitkoon niistä kumpi miellyttää enemmän mutta valehtelemaan en ryhdy. Jos ammatti on niin tärkeää niin etsiköön seuransa muualta.
Minä en käy sellaisissa baareissa jossa hetken jutustelun jälkeen ruvetaan jo utelemaan ammattia.
Haluaisitko miehen, joka ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet?
Ymmärrän AP:ta. Jos sanon miehelle olevani miehekkäässä ammatissa, heti kiinnostus häviää.
Kummalta luulet lohkeavan helpommin: Jessica-kampaajalta vai Laura-lääkäriltä?
Sama koskee naisia, tosin naiset haluaa koulutetun ja rikkaan miehen
Mikä ammatti on sellainen, jola ei ammatin perusteella lohkea yöseuraa? Pappi?
En ole koskaan valehdellut, mutta millekään yöhdenyönehdokkaille en tietty juuri etunimeäni enempää kertonut tosiakaan asioita. Pidemmän tähtäimen ehdokkaille ei kannata valehdella, koska valheen paljastuminen yleensä lopettaa kaiken kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee naisia, tosin naiset haluaa koulutetun ja rikkaan miehen
Niin haluaa. Ja tässä siis on vikana mikä?
Mä sanon aina olevani työtön muusikko, sillä saa kyllä. Oikeasti olen korkeasti koulutettu ja töissä.
Haetko yhdenillan seuraa vai pitempiaikaista kumppania. Jos eka, niin ei mitään väliä mitä kerrot itsestäsi. Jos toinen, niin myöhemmin totuuden ilmetessä voi tulla ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ammatti on sellainen, jola ei ammatin perusteella lohkea yöseuraa? Pappi?
En ole koskaan valehdellut, mutta millekään yöhdenyönehdokkaille en tietty juuri etunimeäni enempää kertonut tosiakaan asioita. Pidemmän tähtäimen ehdokkaille ei kannata valehdella, koska valheen paljastuminen yleensä lopettaa kaiken kiinnostuksen.
Papin lisäksi kaikenlaiset patologit, psykologit ja muut sellaiset on ehdoton no no
Anna sellaisten miesten mennä, jotka väheksyy ammattiasi. Ole ylpeä siitä, mitä olet.
Kerran ja siitäkin on aikaa 25 vuotta.