Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelitteko ostaa mitään tulevana palkkapäivänä?

Vierailija
13.02.2017 |

Jos ei lasketa mukaan pakollisia menoja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkapäivä kuun lopussa, ei tarvetta mielijohdeostoksiin. Ostan varmaan 100 kpl jotain kivaa osaketta mutta sekin on ihan suunniteltua.

Vierailija
2/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta ajoittaa ostoksia tilipäivään / juuri sen jälkeen. Ei ole siis mitään niin isoa ostosta nyt suunnitteilla että tarvitsisi aikatauluttaa erityisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle merkitse mitään, minä päivänä palkka tulee tilille.

Vierailija
4/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on monenmoista rahareikää hiihtolomalla = kakkosasuntoon sisäänmuutto. Palkka tulee kuitenkin vasta viikkoa myöhemmin. Ajattelin laittaa tonnin Visan plussalle ja sitten höylään sen mitä on tarvis ja laskun tullessa maksan loput pois. Ei ole tilipäivällä ollut vuosoiin merkitystä... paitsi että varainsiirtoverot jätin odottamaan seuraavaa tilipäivää, maaliskuun lopussa, miehen rahatilanteen vuoksi.

Eipä ole tämän asuntoprojektin liskäksi jaksanut  mitään muita ostoksia miettiä, muksukaan ei onneksi juuri nyt tarvitse mitään.

Vierailija
5/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ostaa jotain erikoista juuri sinä päivänä, kun palkkarahat ilmestyvät tilille?

Vierailija
6/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet hiuslisäkkeet ja ehkä lapsille sängyt ja kirjoituspöytä.

Vierailija
7/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan varmaan oluen, mutta se ei liity palkkapäivään mitenkään.

Vierailija
8/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään, niinku en 4kk muinakaan palkkapäivinä. 4kk ollut siis osa-aikaisena. Kesätyörahoilla ostin puhelimen. Huawei p8 liten.

Vierailija
9/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkapäivänä maksan pois kaikki laskut, jotka tulleet edellisen palkkapäivän jälkeen. Loput käytän sitten tarpeen mukaan mihin milloinkin seuraavaan palkkapäivään asti. Jos palkkapäivänä on vielä jotain säästössä edellisestä palkasta (yleensä on muutama satasta jäänyt), niin teen sillä ylimääräisen lainanlyhennyksen. Tavoitteena olisi asua velattomassa asunnossa mahdollisimman pian.

Vierailija
10/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venus sheiverin teriä pitäis ostaa. Niihin riittää just ja just rahat pakollisten menojen lisäksi :( Ai niin tilasin myös yhden dvd:n.  Siinä mun tän kuun shoppailut. Tässä odotellaan jo seuraavaa palkkaa vaikkei tämä nykyinenkään ole vielä ehtinyt tilille :/

Vierailija
11/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan asioita silloin, kun niitä tarvitsen tai löydän jotain mieluista. Ostoksia en erityisesti ajoita palkkapäivään. Minulla palkka tulee viimeinen päivä. Näyttäisi olevan tiistai, joten tuskin edes menen kauppaan. Torstai on minun ruokaostospäiväni yleensä. 

12/12 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin. Tili nollilla. Ruokaa, paistinpannun ja tilaan ehkä vaatteita sekä kengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi