Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki "yrittäjät" instagramissa: se ei ole hyvää mainosta, jos ensin seuraat...

Vierailija
13.02.2017 |

ja sitten kun mahdollisesti joku seuraa takaisin, lopetattekin seuraamisen.

Ei ole millekään brändille hyvää mainosta tuollainen. Itse asiassa se jättä teistä aika paskan maun suuhun.

Kannattaa siis miettiä uudestaan toimintamallejanne. Suosiota ei ansaita noilla keinoilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ja ilmiönä tää on mun mielestä aika uusi. Hankitaan seuraajia omalle instatilille seuraamalla kaikkea mahdollista ja kerran viikossa kaikki seuraaminen lopetetaan yhtäkkiä ja aloitetaan uusi kierros. Tämän takia jätän yritysten seuraamisen instassa muille. En osallistu tähän typerään valheelliseen asiakashankintaan.

Vierailija
2/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi By Pia's, jota mm kalastajan vaimo ahkerasti mainostaa, teki tällaista pari vuotta sitten. Alkoi seuraamaan suunnilleen ketä vaan kellä oli mitään sisustukseen tai muotiin liittyviä kuvia tilillään ja sitten kun oli saanut sitä kautta itselleen seuraajia, lopetti seuraamisen. Minunkin seuraajana ko firma oli varmaan pari viikkoa. Yhdestäkään kuvastani ei kyllä koskaan tykännyt. Ja vaivihkaa oli vain kadonnut seuraajista. Mä olin siihen aikaan ihan kiinnostunut heidän tuotteistaan, mutta tuon instapelleilyn takia meni maku.

Vierailija
4/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Noita on tosi paljon!

Vierailija
5/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ihmiset ymmärrä, että nykyään on kaiken maailman ohjelmia, joilla voi tarkkailla kuka seuraa ja kuka ei? Minusta on jopa surullista, että joku ihminen tekee tuollaista. Kertoo aika paljon siitä ihmisestä. Jos olet oikeasti cool tyyppi, niin saat feimiä muutenkin kuin tuollaisella perseilyllä. Mä olen tehnyt päätöksen, että seuraan vain niitä, jotka oikeasti kiinnostaa. En seuraa ketään takaisin vain sen takia, että he seuraaavt minua.  Ja kavereita seuraan enivei, vaikka päivittäisivät mitä. Minun rakkaus ystäviä kohtaan ei ole ehdollista ja hyväksyn heidän somejutut enkä ärsyynny niistä.

Vierailija
6/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut muutama yritys joita oon itse seurannut jo pari vuotta ja yhtäkkiä he onkin alkaneet myös seuraamaan mua - kahdeksi päiväksi. Menee maku ihan samantien tuollaisesta :/

Vierailija
7/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä typerää mainostaa omaa sivuaan sillä, ettäkäy tykkäämässä jonkun nobodyn yhdestä tai kahdesta kuvasta. Tämä nobody ei ainakaan tykkää eikä seuraa takaisin saati osta yrityksen mainostamia tuotteita tai palveluita. Maksakaa rehellisesti mainonnasta, niin että siihen Instagram-virtaan tulee mainos, jonka yhteydessä lukee SPONSOROITU. Sellaiset mainokset kiinnittävät huomion mielekkäämmin, koska ne ovat rehellisiä, vaikka toki jostain kumman syystä juuri mulle suunnattuja. Mutta ehkä juuri siitä syystä saavat aikaan mielitekoja, varsinkin, jos kyse on suklaasta ;) Ne tykkäämis- ja seuraamismainonnat saavat aikaan vain ärsytystä! Tässä ilmainen vinkki kaikille Instagramainosheeboille. Ugh, olen puhunut.

Vierailija
8/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma profiili yritysten seuraamista ja arvontoihin osallistumisia varten, suosittelen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi