Kuuluuko sierainten väliseinän olla verestävä ja verenpunainen? Onko muilla vai onko kyse sairaudesta?
ELi kun valaisee taskulampulla sieraimiin niin se väliseinä sierainten välillä on verenpunainen ja verta selkeesti siinä niin onko toi joku tulehdus/jopa syöpä, vai onko muilla näin? Onko kyseesä joku tulehdus tai muu sairaus?
HUOM! Minä en ole flunssassa, enkä ole pitkiin aikoihin ollut, nenä ei vuoda, räkää EI erity, joten mistään tulehduksesta ei ole kyse! Olen TERVE!
Toinen sierain on kylläkin aina ollut tukossa 95% niin kauan kuin muistan, ilmaa ei kulje kuin aivan vähän sieltä jos pakolla puhaltaa sieltä kautta.
Kommentit (9)
ja verestystä on siis ympäri sieraimia ei vain väliseinässä
Ei ole koskaan tullut mieleen tiirata nenään taskulampulla. Jestas.
Oletko kiinnittänyt huomiota onko vain syksy/ talviaikaan?
Kuiva sisäilma tekee tuota. Ilmastointi, pakkaskausi, puulämmitys. ..
Mulla on ruvella tai vuotaa ihan verta syksystä talveen säästä ja lämmityksestä riippuen. Kevät / kesä on normaali.
Ihan on normaalia
Sensijaan ei ole normaalia katsoa nenää taskulampilla ja keksiä yhä uusia sairauksia
Vika on siis päässä
Vierailija kirjoitti:
Ihan on normaalia
Sensijaan ei ole normaalia katsoa nenää taskulampilla ja keksiä yhä uusia sairauksia
Vika on siis päässä
ääliö pelle! Jos sullakin näkyy selvästi VERTA SIERAIMESSA niin tyhmä se on joka ei sitä tutki tarkemmin. Nenässä voi olla vaikka kasvain, syöpä, polyyppi, tukos, tulehdus, mtä tahansa!!
Oot kai näitä tapauksia jotka huomaa vasta synnyttäessään että oli 9 kk raskaana!
en käytä huumeita enkä muutakaan!! ap
niin ja siis tämä verenpunaisuus on molemmissa sierainten väliseinissä ja on ollut joa todella pitkään, kenties vuosia. mutta en ole kiinnittänyt asiaan huomiota sen enempää.