Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen kertani naisen kanssa (olen nainen)

Vierailija
13.02.2017 |

Pidemmittä puheitta, tapasin viikonloppuna laivalla mukavan pariskunnan, jonka kanssa päädyttiin harrastamaan kolmen kimppaa. En ole aiemmin kokenut mitään vetovoimaa naisia kohtaan eikä ole suutelua kummempaa aiemmin tapahtunut (jolloin olen huomannut, että en halua sen enempää). Jotenkin oli niin mukava ja lämmin nainen, että ajattelin, että kokeillaan nyt sitten tätäkin. Tässä huomioitani.

Nainen oli aika pullea, mutta kaunis, ihan kaikin tavoin. Jotenkin oli tosi mukavaa suudella ja kosketella toisen naisen vartaloa eikä ne ylimääräiset kilot ja makkarat häirinneet yhtään (miehissä taas en näe ylipainoa ollenkaan viehättävänä). Suuret rinnat oli tosi mukavan tuntuiset kädessä ja kaikki ne kaaret ja kurvit kosketukseni alla. Tosi huikea kokemus, miten mukavaa se kaikki hively oli, jotenkin yhtäkkiä tuli sellainen tunne että vau, nyt ymmärrän miksi miehet on hulluina naisten perään! =) Siinä sivellessäni katselin, kun mies tyydytti naistaan fistaamalla. Aika... erikoista nähdä sen uppoavan sisuksiin heittämällä. Nyt ymmärsin kyllä mitä tarkoitetaan "messuhallilla". Siis minua tämä ei haitannut mitenkään, minähän sinne en ollut työntymässä, joten tämä ihan vain huomiona, kun en muiden naisten kokoa ole erityisemmin miettinyt. Oli tosi hienoa nähdä toisen naisen nautinto, kaunista katsottavaa, kuinka hän ohjaili tilannetta ja nautti meidän molempien kosketuksesta ja keskittyi vain omiin fiiliksiinsä. Totta kai nautin katsoa myös miehen nauttimista, mutta se oli silti jotenkin intensiivisempää, ehkä siinä pystyi asettumaan niin hyvin hänen osaansa. Huomasin myös "vertailevani" (hyvällä) omia reaktioitani ja käyttäytymistäni sängyssä, millainen minä olen nauttiessani. Sekin oli kiehtovaa. Vertasin myös vartaloitamme, edelleenkään hänen pyöreydessään ei ollut mitään vikaa ja se itsevarmuus millä hän itseään liikutti oli vaikuttavaa. Olen itse normaalipainoinen enkä minäkään kroppaani mitenkään häpeile, mutta kyllä ehkä vähän lisää itsevarmuutta sain itsekin, koska se jos mikä oli seksikästä hänessä. Siinä oli kuuma, seksikäs, naisellinen nainen eikä siinä ole mitään hävettävää eikä piiloteltavaa.

Sitten siirryttiin suuseksiin. Tästä olen aina ajatellut, että sitä en ainakaan pystyisi suorittamaan naiselle, kaikki se märkyys ja ajatuksena vastenmieliseltä tuntuva tuntuma suun alla... Mutta ajattelin koittaa. Eikä sekään sitten ollut ollenkaan ällöttävää, mistä kyllä yllätyin. Vaikeaa se oli, jotenkin ei alkuun ollut hajuakaan mitä hittoa siellä pitäisi tehdä...... =D Kun on niin eriä kuin miehelle antaminen. Koitin sitten ajatella toisin, että en mieti kuinka erilaista tämä on kuin miehelle antaminen, vaan mitä haluan että itselleni tehdään siellä, kyllä se siitä sitten lähti sujumaan. ;) (jatkuu)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jatkuu)

Sitten oli miehen vuoro työntyä muhun. Ilmeisesti olin hyvin paljon tiukempi, en ole omaakaan tiukkuuttani pahemmin ajatellut, vaikka kehuja olen kuullut, mies jutteli ihanan rivoja tuntumastani ja kuinka haluaisi työntyä paljaalla ja tulla mun sisuksiin... Mulle tuli vähän epäröivä olo vaimon puolesta, kun mies noin estoitta kehui miten tiukempi olin, mutta ilmeisesti, toivottavasti se ei ollut hänelle ongelma.

Kaikista kiihottavinta oli olla alla kuusysissä samalla, kun mies nussi vaimoaan siinä mun silmien edessä... Huh huh että se oli hyvän näköistä lähietäisyydeltä katsottuna, siinä samalla lipoa sekä naista että miehen palleja ja välillä imeä ja taas auttaa se sisuksiin... Siinä vaiheessa ei paljon enää ajatuksenakaan ällöttänyt naisen nuoleminen, olin kyllä niin kiinni pillussa naama märkänä, kuin olisin tehnyt sitä aina. Tässä vaiheessa tulin itsekin, naisen nuollessa samalla mua. Se meni kyllä heittämällä huippukokemuksiin itsellä.

Aamulla suukoteltiin ja hyvästeltiin ja hipsin omaan hyttiini, huomasin olleeni huomattavasti kiinnostuneempi naisesta kuin hänen miehestään, joka oli vähän sivuroolissa koko tilanteessa. Varmaan siksikin, kun nainen oli mulle aivan uusi kokemus ja halusin ottaa siitä kaiken irti. Nainen oli jotenkin tosi suloinen aamulla kun kikatteli ja vitsaili ja musta tuntui kuin olisin ihastunut siihen siinä hetkessä. Tai ainakin ymmärsin täydellisesti, miksi naiseen olisi voinut ihastua, jos olisin ollut mies. En nyt oikein tiedä kuinka kuvailisin.......

Kaiken kaikkiaan tosi hieno kokemus, en tiedä tuleeko otettua uusiksi mutta kivaa oli. Olen aiemmin ollut muutaman kerran 2 miehen kanssa ja kyllä se edelleen ajatuksena tuntuu kiihottavammalta, mutta ehkä minun kimppakokeiluni on nyt tässä, kun on tuokin tullut koettua. =)

Vierailija
2/3 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin kiihottavalta kuulostaa.

t. pervo-kake

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei epäilystäkään, kuka tarinan henkilöistä sen on kirjoittanut. Oi miten sööttiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi