Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten mielipide tällaisesta miehestä?

Vierailija
12.02.2017 |

Hyvät puolet: opiskelee yliopistossa alaa, josta työllistyy hyvin hyväpalkkaisiin hommiin, urheilullinen sekä kunnostaan ja terveydestään huolehtiva, kiinnostunut yhteiskunnasta, politiikasta ja taloudesta, tykkää musikiista ja soittaa soitinta, naamasta ihan OK, perusfiksu ja ystävällinen

Huonot puolet: introvertti(ei kuitenkaan ujo), 173 cm pitkä(pätkä), ei seurustellut ikinä ja muutenkin kokematon naisten kanssa, kavereita vain opiskeluympyröistä eli hieman epäsosiaalinen

Niin ja ikää 21 vuotta

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lupaava! Tärkeät asiat on, eikä varmasti ole gigolo.

Vierailija
2/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nuori ja kehotan relaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erittäin hyvältä!

Vierailija
4/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet vaihtelevat naisten määrän mukaan.

Vierailija
5/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuulostaa. Hyvä mahis fiksuun naiseen.

Vierailija
6/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta yksikään noista "huonoista" puolista ei edes ole huonoja. Ihan hyvältä kuulostaa ylipäätään.

Vierailija
7/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin tällaisen miehen hiljattain. Oli tosin vanhempi. Paperilla ihan täydellinen pakkaus, mutta sosiaalinen kömpelyys oli minulle ihan liikaa. Jotenkin todella vaikeaa kommunikoida, ei ymmärtänyt ihan tavallisia sosiaalisia normeja ja esim erilaisia elämäntilanteita ja töksäytteli vähän mitä sattuu.

Mutta eihän aloituksessa välttämättä ole samanlainen tapaus. Tuli vain mieleen, kun tuo kuvaus sopi tähän minun tuttavaani täydellisesti.

Vierailija
8/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono puoli sussa on vain yksi asia: pidät introverttiyttä ja kokemattomuutta huonona asiana. Ja se on aika iso juttu ainakin mulle, arvot.

Vierailija
9/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada naisen kun oot +30v

Vierailija
10/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minun miespuoliselta vastineeltani pl. seurustelemattomuus, mulla on kaksi suhdetta takana, joista toinen aikuisiällä ja vakava. Ja mulla on yksi lapsi.

Mutta eipä tälleen introverttina ja sosiaalisia tilanteita pelkäävänä ole juuri menekkiä parisuhdemarkkinoilla. Mä olen ihan kaunis, mutta ei se auta kun ei saa suuta auki. Tuttujen kanssa juttu luistaa, mutta tutustuminen on aina niin vaikeaa.

Vierailija
11/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok setit, varmaan parin vuoden sisällä alkaa kysyntää olla. Saa vähän semmosen kuvan että et oo uskaltanu olla itse kauheen aloitteellinen naisia kohtaan.

Vierailija
12/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha ok

Vierailija
13/13 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lyhyellä on jo peli menetetty, valitettavasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi