Naisten mielipide tällaisesta miehestä?
Hyvät puolet: opiskelee yliopistossa alaa, josta työllistyy hyvin hyväpalkkaisiin hommiin, urheilullinen sekä kunnostaan ja terveydestään huolehtiva, kiinnostunut yhteiskunnasta, politiikasta ja taloudesta, tykkää musikiista ja soittaa soitinta, naamasta ihan OK, perusfiksu ja ystävällinen
Huonot puolet: introvertti(ei kuitenkaan ujo), 173 cm pitkä(pätkä), ei seurustellut ikinä ja muutenkin kokematon naisten kanssa, kavereita vain opiskeluympyröistä eli hieman epäsosiaalinen
Niin ja ikää 21 vuotta
Kommentit (13)
Mielipiteet vaihtelevat naisten määrän mukaan.
Ihan hyvältä kuulostaa. Hyvä mahis fiksuun naiseen.
Musta yksikään noista "huonoista" puolista ei edes ole huonoja. Ihan hyvältä kuulostaa ylipäätään.
Minä tapasin tällaisen miehen hiljattain. Oli tosin vanhempi. Paperilla ihan täydellinen pakkaus, mutta sosiaalinen kömpelyys oli minulle ihan liikaa. Jotenkin todella vaikeaa kommunikoida, ei ymmärtänyt ihan tavallisia sosiaalisia normeja ja esim erilaisia elämäntilanteita ja töksäytteli vähän mitä sattuu.
Mutta eihän aloituksessa välttämättä ole samanlainen tapaus. Tuli vain mieleen, kun tuo kuvaus sopi tähän minun tuttavaani täydellisesti.
Huono puoli sussa on vain yksi asia: pidät introverttiyttä ja kokemattomuutta huonona asiana. Ja se on aika iso juttu ainakin mulle, arvot.
Kuulostaa minun miespuoliselta vastineeltani pl. seurustelemattomuus, mulla on kaksi suhdetta takana, joista toinen aikuisiällä ja vakava. Ja mulla on yksi lapsi.
Mutta eipä tälleen introverttina ja sosiaalisia tilanteita pelkäävänä ole juuri menekkiä parisuhdemarkkinoilla. Mä olen ihan kaunis, mutta ei se auta kun ei saa suuta auki. Tuttujen kanssa juttu luistaa, mutta tutustuminen on aina niin vaikeaa.
Ihan ok setit, varmaan parin vuoden sisällä alkaa kysyntää olla. Saa vähän semmosen kuvan että et oo uskaltanu olla itse kauheen aloitteellinen naisia kohtaan.
Noin lyhyellä on jo peli menetetty, valitettavasti...
Todella lupaava! Tärkeät asiat on, eikä varmasti ole gigolo.