Paljonko Teemu Selänteen pitäisi maksaa sinulle, jotta harrastaisit hänen kanssaan seksiä?
Paljonko Teemu Selänteen pitäisi maksaa sinulle, jotta harrastaisit hänen kanssaan seksiä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
En ole maksullinen nainen, joten en osaa vastata kysymykseesi.
Entä sinulle, äidillesi tai sisarellesi?
Harrastaisin seksiä Teemun kanssa ilmaiseksikin, ei minulle tarvitsisi maksaa mitään. Äidiltäni en viitsi kysyä, vaikka läheisiä olemmekin. Sisarta minulla ei ole.
Vähintään sen verran kuin sen veljelle. Enkä tässä nyt väitä, että sekstailevat. Vaikka mistäs sitäkään tällainen ulkopuolinen toisaalta tietää.
Riittäis että ostaisi kondomit. :)
Vaikka 100 000 euroa, koska en haluaisi harrastaa seksiä perheenisän kanssa, mutta satatonnia helpottaisi jo arkea sen verran, että varmasti suostuisin.
Paljonkohan Teemulle pitäisi maksaa, että harrastaisi seksiä teidän kanssa. ;)
Miljoona euroa riittäisi. En kyllä usko että Teemu olisi kiinnostunut.
M40
Teemulle antaisin ilmanki, Teemu oli mulle lapsuuden sankarihahmo
N23
Ei ole mun mielestä mitenkään seksikäs joten en harrrastaisi sen kanssa mitään mistään hinnasta.
Riittäis että Teemu imurois meillä. Antaisin sit vähän palkkaa luonnossa.
En antaisi vaikka maksaisi. En ole nainen, joka hyppää joka vällyn väliin sekstaamaan.
En tiedä montako nollaa lukuun googolplex tulee. Tietääköhän Teme?
No huhhuh. 99% naisista täällä antautuisi teemulle tosi paikan tullen.. Kovia valehtelemaan..
Niin paljon kun oma mies vaatisi. Sinkkuna puksuttelisin ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miljoona euroa riittäisi. En kyllä usko että Teemu olisi kiinnostunut.
M40
Ihan sama tuli mieleen,millistä voisi sen verran pyllistää että saa hommansa hoidettua,itse en saisi heppiä seisomaan teemun seurassa että sitä voisin panna.
T.heteroperseneitsytmies.
Vierailija kirjoitti:
Riittäis että Teemu imurois meillä. Antaisin sit vähän palkkaa luonnossa.
Jooo minäkin haluisin mieluummin nähdä sen tekevän kotitöitä! Saisi ensin laittaa ruuan hautumaan, sitten alkaisi imurointi ja vaatteiden viikkaminen. Huutelisin sille välillä että MISSÄ MUN KAHVI?! Vessojen pesu ja moppaaminen olisi toki ohjelmassa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka 100 000 euroa, koska en haluaisi harrastaa seksiä perheenisän kanssa, mutta satatonnia helpottaisi jo arkea sen verran, että varmasti suostuisin.
h---ra perii maksun eli haluat kuulua samaan kategoriaan.
Viherpunikkiämmien kanssa Teemu ei tietenkään harrastaisi seksiä mistään hinnasta. Eihän teillä ole rahaakaan, kapitalismihan on pahasta.
En ole maksullinen nainen, joten en osaa vastata kysymykseesi.
Entä sinulle, äidillesi tai sisarellesi?