Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rikoksesta istuit viimeksi linnassa?

Vierailija
12.02.2017 |

Minä ihan perus huoltsikaryöstöstä. Sitä edeltävän kerran petoksesta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin sanoa tummaihoista n e k r u k s i. 

Oli kuulemma rasistinen rikos.

Vierailija
2/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkauksesta.

Et joo kyl ne poliisit löytää kenet tahansa palstalaisen, jos vaan tarpeeksi ilkeästi sanoo. Ei menny ku pari päivää, ni ne oli ovella.

Sanoin niin pahasti, että eivät voineet pelkkiä sakkoja antaa.

Lusin 5 v. Nyt taas palstalle takaisin, mutta ei enää samoilla jutuilla, olen opetukseni saanut, en aio koskaan enää loukata ketään. Olen parantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotuksesta kansanryhmää kohtaan.

Vierailija
4/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin sormen yhen naisen pyllyyn asemalla kysymättä lupaa. Siinä oli mun kavereita ja nekin kopeloi sitä naista.

Vierailija
5/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottaja kirjoitti:

Kiihotuksesta kansanryhmää kohtaan.

Onpa suorastaan kiihottavaa... You sexy criminal!

Vierailija
6/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis vuotta kunnianluokkauksesta. Hih.

Vierailija
7/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin 12v 4 kk tuomion taposta,tapon yrityksestä ja törkeästä pahoinpitelystä. Ensikertalaisena olin lukkojen takana 4v 5 kk ja 3 päivää, nyt ehdonalaisessa ja maksettavana on 260.000 kuluja. Ikää 26 vuotta. En mene koskaan töihin, enkä kyllä linnaankaan,

Vierailija
8/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikael kirjoitti:

Istuin 12v 4 kk tuomion taposta,tapon yrityksestä ja törkeästä pahoinpitelystä. Ensikertalaisena olin lukkojen takana 4v 5 kk ja 3 päivää, nyt ehdonalaisessa ja maksettavana on 260.000 kuluja. Ikää 26 vuotta. En mene koskaan töihin, enkä kyllä linnaankaan,

Kuula kalloon tuommoisille.

Vierailija
9/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aiotte mennä seuraavaksi istumaan?

Vierailija
10/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikael kirjoitti:

Vaikka tuletkin yhteiskunnalle kalliiksi, olen silti iloinen, että elämäsi on jossain määrin pilalla.

Vierailija
11/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikael kirjoitti:

Miten meni noin niin kuin omasta mielestä? Oletko itsestäsi ja tulevasta elämästäsi ylpeä?

Vierailija
12/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä aiotte mennä seuraavaksi istumaan?

Paha sanoa... Ehkä ryöstö? Varkaus? En tiedä vielä. Mistä itse?

Vierailija
13/13 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan istunut linnassa. Kerran olin puolitoista vuorokautta putkassa ruohon takia. Tuomio käytöstä, kasvatuksesta ja hallussapidosta päiväsakkoja. Niistä sakoista vielä vähennettiin kaksi joiden aikana olin putkassa.

Vähän siinä valtio otti takkiin rahallisesti kun laskee mitä kaikkea prosessi sisälsi. Kotietsintä jossa 8 virkapukuista ja kolme siviileissä. Kuulustelut ja oikeudenkäynti niin kulut tonneja, sakot satasia.

Kannabiksen kieltolaki on suorastaan idiotismia. Käyttäjiät ei välitä kiellosta pierun vertaa ja kiellon valvonta maksaa enemmän mitä siitä voidaan laskea hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi