Ylityökorvaus sunnuntailta? (Pam)
Teen siis vuorotyötä, ja nyt olisi tämä päivä vapaata, ja eilinen myös.
Jos nyt meen iltavuoroon niin saanko palkan 1,5xtuntipalkka ja sunnuntaikorvaus (+iltalisät tuleeko kaksinkertaisena?)
Oon kuukausipalkalla mutta töistä niin paljon porukkaa pois ettei osa-aikasia ole mistä ottaa enää töihin...
Kommentit (6)
Eiköhän se tasoittumisjärjestelmällä saada tasattua pois ettei tarvitse ylitöistä maksella.
Vierailija kirjoitti:
Katso onko se sun vapaa v vai x vapaa ja lue työehtosopimuksesta aiheesta. Oikeesti sen koko nipun läpi lukemiseen menee alta tunti ja sit ois kivasti perillä kaikista omista oikeuksista ja lisistä...
Ei meillä ole mitään x ja v vapaita... Tasoittumusjakso on 12 viikkoa ja se loppuu 12.3.
Mitä muuten nuo x ja v vapaat on? Ikinä en ole sellaisista kuullut vaikka olen kaupassa, kioskilla ja huoltoasemalla työskennellyt sekä osa-aikaisena että täysillä tunneilla...
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten nuo x ja v vapaat on? Ikinä en ole sellaisista kuullut vaikka olen kaupassa, kioskilla ja huoltoasemalla työskennellyt sekä osa-aikaisena että täysillä tunneilla...
Kukaan?
Ei ne lisät tuu koskaantuplana, peruspalkka ehkä
Katso onko se sun vapaa v vai x vapaa ja lue työehtosopimuksesta aiheesta. Oikeesti sen koko nipun läpi lukemiseen menee alta tunti ja sit ois kivasti perillä kaikista omista oikeuksista ja lisistä...