Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylityökorvaus sunnuntailta? (Pam)

Vierailija
12.02.2017 |

Teen siis vuorotyötä, ja nyt olisi tämä päivä vapaata, ja eilinen myös.

Jos nyt meen iltavuoroon niin saanko palkan 1,5xtuntipalkka ja sunnuntaikorvaus (+iltalisät tuleeko kaksinkertaisena?)

Oon kuukausipalkalla mutta töistä niin paljon porukkaa pois ettei osa-aikasia ole mistä ottaa enää töihin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso onko se sun vapaa v vai x vapaa ja lue työehtosopimuksesta aiheesta. Oikeesti sen koko nipun läpi lukemiseen menee alta tunti ja sit ois kivasti perillä kaikista omista oikeuksista ja lisistä...

Vierailija
2/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tasoittumisjärjestelmällä saada tasattua pois ettei tarvitse ylitöistä maksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso onko se sun vapaa v vai x vapaa ja lue työehtosopimuksesta aiheesta. Oikeesti sen koko nipun läpi lukemiseen menee alta tunti ja sit ois kivasti perillä kaikista omista oikeuksista ja lisistä...

Ei meillä ole mitään x ja v vapaita... Tasoittumusjakso on 12 viikkoa ja se loppuu 12.3.

Vierailija
4/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten nuo x ja v vapaat on? Ikinä en ole sellaisista kuullut vaikka olen kaupassa, kioskilla ja huoltoasemalla työskennellyt sekä osa-aikaisena että täysillä tunneilla...

Vierailija
5/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten nuo x ja v vapaat on? Ikinä en ole sellaisista kuullut vaikka olen kaupassa, kioskilla ja huoltoasemalla työskennellyt sekä osa-aikaisena että täysillä tunneilla...

Kukaan?

Vierailija
6/6 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lisät tuu koskaantuplana, peruspalkka ehkä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan