Minkä pituinen sinun miehesi on? Katsotaan minkä pituisia miehiä av-mammoilla on?
Ja minkä pituinen itse olet?
Mun mies on 183cm ja itse olen 169,5cm. Juuri sopiva pituusero.
Kommentit (277)
Kuuluu sarjassamme kerron totuuden mukaisesti, samoin kuin ammatin, koulutuksen.
Tämä kuuluu kysymyksiin joihin täällä ei saa totuudenmukaista vastausta
Mies 170cm ja ite vähän vajaa 160cm. Ei tarvi lapsen haaveilla koripalloilijan urasta:)
Vierailija kirjoitti:
Mies 189, minä 173. Oikein sopiva pituusero makuuni.
Maistuuko pituuden yksikkö suolaiselle, makealle, vai naapurin
Teijan pillueritteelle?
Vierailija kirjoitti:
mies 15cm minä 164cm
Eikös sun pitäis olla sitten jotain miinus 10cm?
En tiedä tarkaa pituttaa, mut päälle 190. Lasken tämän siitä kun itse olen n.163 pitkä ja kesäisin käytän yleensä vähintään 10sentin korkoja, ja silloin olen hän on minua ylipuolta päätä pidempi vielä :D joku joskus ottanut meistä kuvan vierekkäin, ja on hauskan näköistä kun kumpikin olemme hyvin laihoja (mieheni on hyvin jänteikkään laiha, harrastanut paljon liikuntaa, joten lihakset näkyvät sillain hyvällä tavalla, rasvaa ei ole, eikä myöskään näytä siltä että olisi kuolemassa nälkään. On siis seksikkään jänteikkään lihaksikas :D) ja itselläni on pituuteni nähden hyvin pitkät ns. hyvin muodostuneet sääret ja varsinkin korkoja käyttäessä se korostuu. Kuvissa näyttää siltä että olemme kumpikin vain yhtä jalkaa :D Minulla on mukava, kiltti, huomioiva, ja kaikenpäälle vielä pitkä, komea, (minun mielestä) sopivan hipsterin tyylikkäästi parrallinen seksikäs mies. Olen niin onnekas. Ja alapeukuttakaa rauhassa, halusin vain päästä vähän leijumaan kuinka täydellisen (kaikilla vioilla, luonnollisesti) miehen olen itselleni löytänyt :)
Mä oon ainaski ihan vitun pitkä! Vituttaa olla näin pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu sarjassamme kerron totuuden mukaisesti, samoin kuin ammatin, koulutuksen.
Sivulla kymmenen käy ilmi että palstalla ilmoitettujen miesten keskipituus vastaa keskiarvoltaan hyvin paljon suomalaisten miesten keskipituutta. Voisitteko siis jo lopettaa tämän länkyttämisen. Se että te jostain henkilökohtaisesta syystä haluatte nähdä vain vastaukset joissa kerrotaan pitkistä miehistä, johtuu jostain teidän omista henkilökohtaisista ongelmista asian suhteen.
Mistä nämä alapeukut tulevat? Katkerilta naisilta jotka ovat valinneet/huolineet lyhyen miehen?
Itse olen 160cm ja mies 189cm.
Ollaan kumpikin 175cm. Ei ole koskaan haitannut. Oma hassu 😍
Kaikki lyhyet alapeukuttaa, jos on vähän pidempi (yli 165cm) niin alapeukkua pukkaa.
Mies 185cm ja mä 170cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivulla kymmenen käy ilmi että palstalla ilmoitettujen miesten keskipituus vastaa keskiarvoltaan hyvin paljon suomalaisten miesten keskipituutta. Voisitteko siis jo lopettaa tämän länkyttämisen. Se että te jostain henkilökohtaisesta syystä haluatte nähdä vain vastaukset joissa kerrotaan pitkistä miehistä, johtuu jostain teidän omista henkilökohtaisista ongelmista asian suhteen.
Se keskiarvo on jo noussut reippaasti sivun 10 jälkeen :) Vähän sama kuin kysyisi, että paljonko tienaatte.
Vierailija kirjoitti:
Miks helvetissä kaikki kertoo myös omat pituutensa. Tässä kysyttiin vaan miehen. Ihme että naisen pitää tässäkin asiassa saada äänensä kuuluville. :D Mutta joo, mun mies on n. 175cm.
Aloituksessa kyllä pyydettiin kertomaan myös oma pituus. Ihan ensimmäisessä lauseessa peräti. Tämä saattaa olla syy siihen, että vastaajat kertovat myös oman pituutensa, vai mitä itse luulet? 😉
191cm, minä 175cm.