Minua pelottaa. Olen vkolla 39+5 raskaana (G2P1) ja kainalon patti ei ole hävinnyt. Sukuanamneesin vuoksi heti lääkäriin huomenna
Muljuava patti elänyt omaa elämäänsä syksystä, välillä pienempi välillä suurempi. Nyt sitten tänä vkl alkoi toden teolla häiritsemään tämä, vaikka ensin ajattelin että odotan ensi vkon neuvolaan. Olen myös ajatellut, että voisi olla maitorauhaskudosta tai se perinteinen turvonnut imusolmuke. Sain lääkäriajan heti huomiselle, koska syöpää molempien suvussa ja äitini rintasyöpä tällä hetkellä täysin metastasoitunut jopa luuhun.
Nyt sitten kaduttaa, etten hoitanut asiaa aikasemmin. Joudun tod näk synnyttämään ja murehtimaan mahd. Tuloksia, jos lääkäri eteenpäin laittaa. Ei jaksaisi tässä äidinkin tilanteessa tälläistä enää murehtia.
Kommentit (4)
Jos tilanne todella on noin niin suosittelen hakemaan myötätuntoa jostain muualta kuin av:lta. Ihmiset ovat todella häijyjä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne todella on noin niin suosittelen hakemaan myötätuntoa jostain muualta kuin av:lta. Ihmiset ovat todella häijyjä täällä.
Halusin avautua, kun on niin ristiriitainen olo tälllä hetkellä. Tiedän ja tunnen av-meiningin. Ap
Muistaakseni irrallaan muljuava oli todennäköisesti hyvä, alustassa kiinni oleva sit ehkä huono.
Mullakin oli kainalopatti, on vuosien myötä hävinnyt.
Toivotaan, että on harmiton. Kaikkea hyvää toivon sinulle.