Miksei miehet vastaa tinderissä?
Ainahan täällä jauhetaan, että jokainen mätsi on miehelle suunnilleen lottovoitto. Silti suurin osa ei vaivaudu edes vastaamaan, saati aloittamaan keskustelua. Haluaisin pitkästä aikaa treffeille mutta vähän vaikeeta on. Ja mulla on mätseissä ihan tavallisia miehiä, ei mitään megakomeita saliukkoja, kun joku kuitenkin sitä kohta ehdottaa.
Kommentit (26)
Minä ainakin vastaan mutta vain hottiksille.
Jos ei jaksa panostaa täysillä, on parempi ollaa hiljaa. Naiset karkottuu takuulla jos vaikuttaa siltä että ei ole oikein täyisllä mukana ja kaikki pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen käsitys "tavallisesta" miehestä voi olla ihan mitä vain, yleensä aina kuitenkin viehättävyyden yläpäässä.
Tälläkin palstalla joku nainen ei pitänyt edes fifty shades of grey miesnäyttelijää hyvännäköisenä eli tuo mies oli hänen mielestään vain tavallinen.
No Hyi ei se olekkaan komea! Komea on kalju lihaksikas ja tatuoitu.
Onko sinulla hankaluuksia arvioida miesten ulkonäköä objektiivisesti? Se, että sinä et tykkää jostain ei tarkoita sitä, että mies ei voisi olla yleisesti seksikkäänä pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei jaksa panostaa täysillä, on parempi ollaa hiljaa. Naiset karkottuu takuulla jos vaikuttaa siltä että ei ole oikein täyisllä mukana ja kaikki pelissä.
Tämä on totta. Naiset rakastavat huomiota ja jos eivät sitä saa, niin heidän kiinnostus lopahtaa aika nopeasti.
Miksei naiset vastaa mulle? Molemmat sukupuolet on ihan samanlaisia.
No Hyi ei se olekkaan komea! Komea on kalju lihaksikas ja tatuoitu.