Kakka-asiaa
Ei mitenkään tärkeä tai maatamullistava aihe, mutta ihan vain uteliaisuuttani kysäisen. Tuolta yökakka ketjusta vain pisti silmään, että jotkut mainitsivat pienenkin vauvan kakan haisevan pahalle. Meillä jo kolmas vauva menossa, ja on jo ihan vitsi, ettei muuten kyllä tarkkanenäinen mieheni sitten mitenkään haista, että vaipassa on kakka. Sekun haisee lähinnä vain jugustille, eli ei juuri yhtään miltään, kuten hän sanoo.. Ja toisaalta on monesti ollut menossa pierua vaihtamaan " kauheana kakkana" .. Minulla on taas jotenkin kai " äiti-vaisto-nenä" , jonka avulla haistan tuon " jugurtin" jo metrin tai parinkin päästä, vaikkei se oikein millekään (ainakaan pahalle) haisekaan.
Eli miten teillä muilla?
Tämä nyt oli niin tyhmä aihe, etten tiedä kehtaako lähettää ollenkaan, mutta lähetän silti - ties vaikka joku viitsii vastata... :) :)
Kommentit (3)
meidän tytön kakka, mutta useimmiten saa kyllä olla nenä kiinni vaipassa jos yrittää haistella :) Voiskohan se haisevampi kakka johtua äidin syömisistä...?
ton pojan kakka ei vaipan ulkopuolelle kauhesti haise mutta kun vaipan ottaa pois niin kyllä todella haisee..
mutta tosta pojasta kyllä tietää kun se kakkaa vääntää.. on ku isompiki mies vessassa.. ähisee puhisee ja menee ihan punaiseksi välillä.. eikö kuitenkaan oo vatsa kovalla tai mitään sellasta.kyllä siihen ainakin minä herään yöllä kun se sitä alkaa puuhailemaan
Meidän tytön kakka ei haise mun nenään yhtään :) Jos haistelen nenä kiinni pepussa haistan mutta muuten en.. Mies ei haista ees sen vertaa. Pari kertaa on yöllä tyttö kakannut ja polttanut vähän pyllyä kun en sitä ole huomannut.. Tytön pyllyä sitten haistelenkin vähän väliä päivisin.. Aika hyvin kuitenkin tytön ilmeet kertoo mitä on tekemässä ;)