Kysymys liittyen nutrilettiin
Aloitin eilen. Yöllä kuitenkin jostain syystä x olin unensekaisessa makeanhimossa syönyt muutaman ruokalusikallisen sokeria. Tiedän siitä koska lusikka pöydällä pussin vieressä.
Nyt mietinkin mitä teen jatkanko tänä aamuna nutrausta normaalisti vai pidänkö nyt puolipäivää jotain paastoa vai miten tässä nyt toimitaan?
Kyllä harmittaa kun ensimmäinen repsahdus tulee jo ensimmäisenä yönä.
Kommentit (5)
Turha jatkaa ollenkaan. Itse laihduin tällaisella ruokavaliolla:
Aamupala:
kolme sokeripalaa
Lounas:
Yksi sokeripala
Neljä ruokalusikallista hillosokeria
Välipala:
Kaksi ruokalusikallista Steviaa
Päivällinen:
Kaksi ruokalusikallista fariinisokeria
Kaksi ruokalusikallista kidesokeria
Iltapala:
Ruokalusikallinen hunajaa
Teelusikallinen kidesokeria
Jospa söisit ruokaa, niin et öisin makeanhimossasi lusikoisi sokeria.
Taas samat idiootit ruokalistoineen. Ymmärtäkää että joku on saatettu sairaalan rvt:n toimesta vaikka määrätä ene dieetille.
Ja mikä on luetunymmärtämisessä ongelma? Kukaan ei kysynyt miten joku teistä laihtui eikä mielipidettä asiasta.
Nutrilett on täällä kuin punainen vaate.
Ei ole meidän muiden vika että te siiderivalaat ette omaa samanlaista itsekuria kuin toiset. Lähes poikkeuksetta nutriletin haukkujat ovat niitä jotka yrittivät itse kerran tai pari mutta epäonnistuivat koska sipsit ja siiderit veivät voiton.
Pitäkää mielipiteenne itsellänne.
Ja ap, jatkat aamulla normaalisti ettei rytmi mene hommassa pilalle.
Nutreissakin on sokeria ja 100g sokeria sisältää n . 400kaloria. Jostain kaivat paljonko ruokalusikallinen sokeria painaa ja laskeskelet summittaisen arvion montako kaloria tuli.
Veikkaan että pahempaa vahinkoa olisit saanut aikaiseksi jos sulla olisi ollut siellä karkkipussi tms.
Se olisi saattanut mennä kokonaan.
Up