Mielipide kahden tatuoinnin ottamisesta raskaana ollessa?
Tuttuni ottanut kaksi tatuointia puolen välin jälkeen.Tatuoijalle ei kertonut raskaudesta kun ei näkynyt.voiko olla haittaa?
Kommentit (8)
Täytyykö aina puuttua muiden asioihin?
Kyllä minusta kuuluu puuttua jos viattomaan lapseen vaikuttaa.
Puhutaanko nyt karostardustista kenties...sehän otti kaksi tatuointia ja aika isoakin.Polttaa ja juokin tosin niin en ihmettele.
Minä en kyllä olisi ottanut, koska piilee sepsiksen vaara ja raskaudessakin on siihen raskausverenmyrkytykseen pieni vaara. Voihan ne ottaa myöhemminkin. Itse olisin ottanut vasta imetyksen loputtua. Mutta kukin tyylillään. En ole täällä sanomassa mikä on oikein.
Niin se blokkari karostardust otti tosiaan kaksi tatuointia,ei kertonut tatuoijalle näin kuulin:0 sillä viikkoja yli 30 muistaakseni.Käy solariumissa ja muutakin raskaana joten ei riitä ymmärrys miksi pitää lapsi jos ei voi taata turvallista alkua.
Itse pitäisin outona sitä, että raskaana löytyy ylimääräistä rahaa noin paljon. Ja haluaa käyttää ennemmin ne rahat tuohon kuin säästää tai laittaa johonkin vauvatarvikkeisiin.
Se blokkari otti kans just toisen tatuointinsa ja aika lopussa raskautta.en kyllä ymmärrä ite tollasta "riskin"ottamista.