Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erossa koira on juridisesti jaettava tavara?!

Vierailija
11.02.2017 |

http://www.iltalehti.fi/perhe/201702022200063261_pr.shtml

Mitä ihmettä?! Jos koira on otettu yhdessä niin siitä pidetään huolta yhdessä! Koira on rakas perheenjäsen, jonka hyvinvoinnista molemmilla omistajilla pitäisi olla yhtä iso vastuu!

Koska tähän saadaan laki vähän samaan tyyliin kun lasten kohdalla, ei sillä että vertaan koiria ja lapsia keskenään, mutta kuitenkin!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira tai muu lemmikki on omistettava asia, lapsi ei ole. Se koira ei itse vapaaehtoisesti ole tulossa sinun luoksesi vaan sinä ostat sen, tajuatko? Lasta ei osteta.

Vierailija
2/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihmiset osaa sopia näitä järkevästi aikuisten kesken?

Minulla on kuusivuotias koira, ostin sen kun olin exän kanssa avoliitossa. Minun nimi vain papereissa. Oli selvää että kolme vuotta sitten erotessa koira jää minulle.

Mutta, koirallani on exäni luona maailman paras hoitopaikka, ex ottaa koiraa mielellään luokseen ja huolehtii tietysti koirasta hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään halua ihan yhtä tiukkaa lakia kun lasten kanssa on, mutta kyllähän lapsi ja koira hommataan samalla tavalla vapaaehtoisesti ja omasta halusta huollettavakseen. Molemmista on velvollisuus pitää huolta kun ne hommaa.

Vierailija
4/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla on oikeus molempiin vanhempiin! Niih!

Vierailija
5/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän,että koira on perheenjäsen. Ymmärrän myös että juridisesti koira määritellään omaisuudeksi. Olisi aika loukkaavaa jos lapset ja koira olisi samalla viivalla. Mitä muita kotieläimiä laitetaan samalle viivalle?Tiedän yhden jolla on torakoita.

Vierailija
6/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salomonin tuomio koiralle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi