Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy kait minunkin jo uskoa siihen, että mies bilettää mieluummin, kuin viettää aikaa kanssani

Vierailija
11.02.2017 |

Ihan perseestä. Viina on piru ja huume. Kun annat pikkusormen, se vie koko ukon.

Ja mikään suovirviö pirttihirmu en ole. Ihan perusnätti ja hoikka. Kait se on tämä ikä sitten, että nuoremmat naiset kiinnostaa miestä.

Voisin ottaa kilttimiehen kainalooni. Vaikuttaa mukavalta ja sympaattiselta. Tietääkö joku, mistä sellaisen löytää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep onpas järkyttävää jos miehesi juo viikonloppuna ja haluaa pitää edes joskus hauskaa omalla tavallaan. Miksi et itse juo hänen kanssaan?

Vierailija
2/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep onpas järkyttävää jos miehesi juo viikonloppuna ja haluaa pitää edes joskus hauskaa omalla tavallaan. Miksi et itse juo hänen kanssaan?

1. Hoidan lapset kotona.

2. Kunpa joisikin JOSKUS, mutta juo JOKA viikonloppu nykyään ja myös arkisin.

3. En juo, koska hoidan ne lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu, kiitän onneani että oma mies lopetti ryyppäämisen lähes kokonaan (pikkujoulut ja muut satunnaiset setit tietty löytyy yhä sekä yhdellä käy harvakseltaan), kun lapsi syntyi... Ei vaan kuulemma ollut kiva olla seuraavana aamuna krapulaisena yrittää jaksaa leikkiä lapsen kanssa. Ja leikkiin isi oli pakko saada, ei äitin seura kelvannut vaikka kuinka houkutteli, isin tyttö alusta loppuun... sitä ulvottiin kun susi oventakana jos ei päässyt repiin sängystä leikkiin..

Vauva aikana veti vielä kunnon krapulakännit, kunnes matolla vauvan kanssa vieretysten pötkötellessä totesi, että harmittaa kun ei uskalla pitää lastaan edes sylissä, vaikka kuinka haluaisi...

Kyllä pitää silloin tällöin päästä baariin... mutta se pitää olla koko perheelle ok, miten usein se silloin tällöin on ja viina pitää aina hävitä edes epäröimättä vastuusta omalle lapselleen ja perheelle. Jos krapulan takia jää jatkuvasti lapsen tarpeet ja huomio sivuun, on vakavan keskustelun paikka, viekö viina vanhempaa.

Vierailija
4/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jännämiehen kanssa elämä luistanutkaan?

Vierailija
5/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti kännissä on hauskempaa. Miksi et itse dokaa?

Vierailija
6/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on alkoholisti ja te olette alkoholistiperhe, joten kannattaa alkaa lukea aiheesta netistä. Olen tuossa samassa tilanteessa ollut, ja luulin vielä, että alkoholisti on vain sellainen joka juo sorbusta sillan alla. Mutta hänkin on olut vielä 20 vuotta aiemmin joku sellainen kuin sinun mies ja minun exä, joilla on kulissit vielä kunnossa ja voiman tunto. Töihin pystyy vielä maanantaina ehkä pienessä krapulassa, vaikka sunnuntaina on otettu korjaussarjaa. Vaimo ei ole vielä tajunnut eikä ottanut eroa ja lapsia. Terveys ei anna vielä merkkejä vuosien ryyppäämisestä.

Sinun tila tilanteesta kun mennään kymmenen tai viisitoista vuotta eteenpäin, ollaan siinä missä me nyt. Erottu, mies itkee kun vasta siinä tajuaa että vaimo ei katselekaan sitä baarissa juoksentelua enää, vaan laittoi lusikat jakoon. Öisin hikoilee eikä nuku hyvin, masennus ja stressi, on jo ollut yhdessä pallolaajennuksessa ja näyttää ikäistään tervettä miestä kymmenen vuotta vanhemmalta. On epätoivoisesti koittanut raitistuakin, mutta puoli vuotta on pisin aika. On vielä työpaikka, mutta asuu vuokralla koska rahat hupenee hitaasti mutta varmasti baariin. Löytää naisia, mutta kaikki suhteet päättyvät noin puolen vuoden päästä. On exälle katkera, yksinäinen ja masentunut.

Siis jos eroat. Jos et, hän on tätä samaa mutta asuu kanssasi, on yhtä äreä ja masentunut koska viina, mutta mielestään kaikki on sinun syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi