Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi heteroystävä haluaa pussailla ja läheisyyttä?

Vierailija
11.02.2017 |

Väittää olevansa hetero. Kyseessä siis nainen kuten minäkin. Halaa ja pussaa missä vaan, kaupassa, lenkillä, salilla. Leffassa istutaan käsikkäin ym. Ei olla mitään teinejä. Kysyessäni asiasta, ei ole rakastunut ja pystyy olemaan rakkaussuhteessa mieheen. Vain. Minä onneton ihastuin. En tiedä mitä tehdä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
2/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö hän, että itse pidät naisista? Jos hän jotenkin testaa viehätysvoimaansa sinulla? Tai sitten on niin kaapissa, ettei pysty edes itselleen myöntämään sitä. Oli mitä oli, kuulostaa tosi sekavalta ihmiseltä. Tuollaisen kanssa hengailusta ei tule kuin ongelmia. Älä anna hänen hyväksikäyttää sinua. Särkee vielä sydämesi. Jos hän jossain vaiheessa pystyy myöntämään itselleen pitävänsä naisista ja olevansa ihastunut sinuun, hän osaa kyllä ottaa yhteyttä.

Vierailija
4/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tapaus. Sinun täytyy nyt vain itse vetää omat rajasi. Sano, että sinä et pussaile ystäviäsi etkä halua ystävän kanssa intensiivisiä hellyydenosoituksia etenkään julkisilla paikoilla. (Tätä voi perustella ihan silläkin, että jos itse haet parisuhdetta, sille on haitaksi jos sinun luullaan olevan jo suhteessa.) Jos ystävä ei kykene kunnioittamaan rajojasi, on parasta ottaa etäisyyttä.

Vierailija
5/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, suutelet ja halailet. Kyllä se vielä pimpsuakin haluaa kokeilla.

Vierailija
6/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan, suutelet ja halailet. Kyllä se vielä pimpsuakin haluaa kokeilla.

Että pitää oikein koekaniiniksi alkaa toisen uteliaisuudelle ja kuten joku edellinen tuolla arveli, viehätysvoiman testailulle? Mikäs siinä, jos haluaa itsekin ottaa ilon irti, mutta jos oikeasti ihastuu, niin ei kannata antaa toisen leikkiä itsellään.

Vierailija
7/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö hän, että itse pidät naisista? Jos hän jotenkin testaa viehätysvoimaansa sinulla? Tai sitten on niin kaapissa, ettei pysty edes itselleen myöntämään sitä. Oli mitä oli, kuulostaa tosi sekavalta ihmiseltä. Tuollaisen kanssa hengailusta ei tule kuin ongelmia. Älä anna hänen hyväksikäyttää sinua. Särkee vielä sydämesi. Jos hän jossain vaiheessa pystyy myöntämään itselleen pitävänsä naisista ja olevansa ihastunut sinuun, hän osaa kyllä ottaa yhteyttä.

Tietää kyllä että olen bi. En tiedä mitä hittoa testaa. Ollaan hyvät ystävät joten en tosiaan halua luopua hänestä.

Ap

Vierailija
8/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että pitää oikein koekaniiniksi alkaa toisen uteliaisuudelle ja kuten joku edellinen tuolla arveli, viehätysvoiman testailulle? Mikäs siinä, jos haluaa itsekin ottaa ilon irti, mutta jos oikeasti ihastuu, niin ei kannata antaa toisen leikkiä itsellään.

Olen ihastunut. Meillä on erittäin hyvät välit. Tämä kuitenkin vaivaa minua kun en jaksa udella onko tunteet muuttuneet vai miksi ihmeessä haluaa pussata ystävää? Vai odotanko vaan että tajuaa?

Vierailija
9/10 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ällö. Minulla menisi hermot tuollaisen päällekäyvän tyypin kanssa heti ja välttelisin häntä kuin ruttoa.

Vierailija
10/10 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on päällekäyvä?