Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun pelko epäonnistumisesta pilaa elämän.

Vierailija
10.02.2017 |

Olen 34v. ja mietin jatkuvasti sitä mitä muut ajattelevat musta ja pelkään mokaavani. En edes töissä uskalla ottaa ylennystä vastaan, kun pelkään epäonnistumistani niin paljon. Monesti ajattelen myös että tietyt ihmiset inhoavat minua ja pitävät minua naurettavana. Oikeastaan lähes kaikki. Mikä neuvoksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34v. ja mietin jatkuvasti sitä mitä muut ajattelevat musta ja pelkään mokaavani. En edes töissä uskalla ottaa ylennystä vastaan, kun pelkään epäonnistumistani niin paljon. Monesti ajattelen myös että tietyt ihmiset inhoavat minua ja pitävät minua naurettavana. Oikeastaan lähes kaikki. Mikä neuvoksi?

Mulla on ollut samanlaista mutta olen huomannut vuosien kuluessa että kaikki eivät minua inhoa vaan olen kehittänyt tuon ajatuksen omasta päästäni. Jos joku ei puhu minulle niin sekään ei merkitse että tämä vihaisi minua, joskus ei vain ole mitään sanottavaa.

Muuta ajattelutapaasi ja pyri pois muiden miellyttämisestä.

Vierailija
2/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin olisi ollut ylennys kenties mahdollinen mutta pelkäsin esilläoloa määrätyissä tilanteissa ja sitä etten osaa kaikkea hyvin ja muut arvostelee. Työkaveri sai se ylennyksen ja nyt ärsyttää kun se tekee asiat iha eri tavalla kun olisin tehnyt. En taida ihan terve olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, miksi pitää olla niin huono itsetunto?

Vierailija
4/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on pelottanut ottaa ylennys vastaan, koska kielitaitoni on niin surkea. No nyt päätin, että se ei voi olla esteenä ja mun on vaan tehtävä töitä sen eteen ja niin mun englantikin paranee. Otin ylennyksen vastaan ja nyt on ihan järkky stressi siitä, että jonain päivänä joudun palaveriin, jossa on vain englanninkielisiä paikalla, eikä voi välillä tukeutua Suomeen. Mulla vaan katoo kaikki enkkusanat päästä, kun pitäis puhua. Niin noloa, tässä iässä pitäisi kuitenkin enkku olla hallussa.

Vierailija
5/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko päästä englannin kurssille?

Terveisin: myös heikko englanti

Vierailija
6/6 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on pelottanut ottaa ylennys vastaan, koska kielitaitoni on niin surkea. No nyt päätin, että se ei voi olla esteenä ja mun on vaan tehtävä töitä sen eteen ja niin mun englantikin paranee. Otin ylennyksen vastaan ja nyt on ihan järkky stressi siitä, että jonain päivänä joudun palaveriin, jossa on vain englanninkielisiä paikalla, eikä voi välillä tukeutua Suomeen. Mulla vaan katoo kaikki enkkusanat päästä, kun pitäis puhua. Niin noloa, tässä iässä pitäisi kuitenkin enkku olla hallussa.

Paljon kertoo jos työpaikalla on ylennetty kieltä osaamaton.