Mies pani kaveriaan
Olivat kuulemma liian kännissä. Onko yleistäkin? Muita saman kokeneita, naisia taikka miehiä?
Kommentit (16)
Totta kai, erittäin yleistä. Sellaisia miehiä syrjitään, jotka eivät ole panneet vähintään muutamaa eri miestä. Miten voi edes tietää pitävänsä naisista, jos ei kokeile miestä? 🙂
Mä en osaisi olla yhtä vihainen miehelle joka pettää toisen miehen kanssa. Jotenkin ns tajuan sen, koska obv mies tarjoaa miehelle ihan erilaista läheisyyttä kuin toinen nainen. En vaan näe sitä samanlaisena kilpailuna kuin vaikka kauniimman naisen kanssa pettämisen. En todellakaan hyväksyisi sitä, mutta en vaan osaisi olla yhtä vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Miestä vai naista?
Miestä. Kaveri oli noin 10 vuotta nuorempi mies.
En ole kokenut samaa. Mulla on kaverimies parinkymmenen vuoden takaa. Joskus viime vuosituhannella pantiin paljonkin. Mutta nykyisin mä arvostan mun pikku perhettä sen verran paljon etten tee mitään pöljää edes kännissä ja kaveri kunnioittaa mun valintaa. Asiasta on kyllä puhuttu ;) Ja kännissä ollaan oltu olosuhteissa joissa paneminen olisi mahdollista.
Sanoisin että miehesi olisi pettänyt sinua ihan yhtä hyvin jonkun tuntemattomankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaisi olla yhtä vihainen miehelle joka pettää toisen miehen kanssa. Jotenkin ns tajuan sen, koska obv mies tarjoaa miehelle ihan erilaista läheisyyttä kuin toinen nainen. En vaan näe sitä samanlaisena kilpailuna kuin vaikka kauniimman naisen kanssa pettämisen. En todellakaan hyväksyisi sitä, mutta en vaan osaisi olla yhtä vihainen.
En ole vihainen. Olen vain hyvin hämmentynyt. Mieheni ei ole ennen ilmaissut seksuaalista kiinnostusta miehiin. Tai olen pitänyt pelkkänä vitsinä jotain huulenheittoa, nyt en sitten tiedä oliko tosissaan kuitenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vihainen. Olen vain hyvin hämmentynyt. Mieheni ei ole ennen ilmaissut seksuaalista kiinnostusta miehiin. Tai olen pitänyt pelkkänä vitsinä jotain huulenheittoa, nyt en sitten tiedä oliko tosissaan kuitenkin.
Ap
Oletteko keskustelleet kuinka paljon asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletteko keskustelleet kuinka paljon asiasta?
Ei olla vielä keskusteltu yhtään, koska haluan jutella mielummin kasvokkain. Mies on eri kaupungissa kaverinsa luona, soitti tänään päivällä että viime yönä oli käynyt näin. Mies tulee huomenna..
Ap
Kaikkea pitää kokeilla paitsi lapsia ja eläimiä.
Ihan normaali kokeilu kirjoitti:
Huoh. Niin kai sitten.
Jaa-a. En kyllä näe mitään eroa siinä kumpaa sukupuolta on henkilö, jonka kanssa puoliso pettää. Eli yhtä paha juttu kumpikin.
Känni ei tee kenestäkään homoa tai pettäjää. Taustalla on muutakin. Tai sitten teillä on avoin suhde?
Ihan normaali kokeilu kirjoitti:
ja sukulaisia sekä tarja halosta
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin asian näen :) Ja mieskaveriin tuskin mies ihastuu, kuten voi ihan hyvin käydä naisen kanssa, eli tunteet ei varmaankaan ole pelissä. Tässä yhteydessä voidaan siis oikeasti puhua siitä kuuluisasta kännipanosta :D
Sinussa ei vika usko pois, minäkin kokeilin kerran kaveriani (molemmat heteroita) usko pois, emme tulleet kokeilusta homoiksi. Rakastaa varmasti sinua edelleen, uskon näin.
Kävihän noin Mickille ja Davidillekin....
Miestä vai naista?