Mikä poikaani vaivaa?
Löysin hänet puoli yhdeksältä huoneeltaan, jossa hän oli nukahtanut tietokonepöydän edessä olevalle toimistotuolille :-(
Kommentit (13)
Hemoglobiini? Valkosolut? Kevättalvenvösymysoireyhtymä?
Laita kylmä lusikka kivesten alle ja seuraa reaktiota.
No, v... teini on valvonut koko yön: surffanu tai pelannu. Nyt nukahtanu ja emo raukka on huolissaan. Ei saatana mikä idiootti.
Hei vauvapalsta mulla on tulipalo kotona. Koko olohuone ja keittiö on ilmiliekeissä. Mitä te suosittelette mun tekevän. Käyttävän sammutuspeitettä vai hakevan vessasta vettä. Tää ei ole hölmö PROVO vaan tää on ihan oikeest totta.
Vierailija kirjoitti:
Hei vauvapalsta mulla on tulipalo kotona. Koko olohuone ja keittiö on ilmiliekeissä. Mitä te suosittelette mun tekevän. Käyttävän sammutuspeitettä vai hakevan vessasta vettä. Tää ei ole hölmö PROVO vaan tää on ihan oikeest totta.
pua ovet kiinni ja mää pihalle tai parvelle tai minne piäset ja soita siinä männessäis 112
Järjestetään äänestys käytänkö mä sammutuspeittoa, vettä, vai menenkö pihalle. Homma ratkeaa kun joku vaihtoehdoista saa 50 ääntä. Vastatkaa nopeasti. Poppaa poppaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pua ovet kiinni ja mää pihalle tai parvelle tai minne piäset ja soita siinä männessäis 112
Anna palaa, nosta vakuutuskorvaus ja muuta Kongoon.
Ehkä poika oli selannut vauvapalstaa yön pikkutunneille? Eikö hänet pitäis silloin palkita?
Mikä pojallani voi olla? Olen niin huolissani, että jos hänellä on vaikka jokin kuolemantauti :-(