Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa elävät! Miltä tuntuu ajatus, että sinulla tulee olemaan vain yksi seksikumppani koko loppuelämäsi aikana?

Vierailija
17.03.2006 |

Minusta se on jotenkin huojentavaa. Eipä tarvitse sählätä mitään viettelykuvioita eikä miettiä koko ajan, että tissit on liian pienet ja reidet liian paksut ja mitähän toikin musta nyt ajattelee. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/10 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

retkahdin ( siinä vaiheessa parisuhdetta takana 11 vuotta ja olin vannonut että en ikinä petä miestäni... ) Että näin.

Ajatus siitä että on vain yksi kumppani tuntuu kyllä houkuttelevalta, mutta eipä toiminut minun kohdalla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toisaalta ei minkään tarvi olla ikuista. Jos ero tulee tms. ni sit uus muru kainaloon.

Vierailija
4/10 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvältä tuntuu, tulee olemaan haaste saamaan se tuntumaan yhtä hyvältä vielä 50 v päästä mutta se otetaan vastaan :)

Vierailija
5/10 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämämme on surkeaa ja lähes olematonta.

Vierailija
6/10 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(niin että se vaikuttaa suhteeseen) entisiä villejä aikoja...

En halua uusia seksikumppaneita, en halua koskaan pettää miestäni tai mitään, mutta kaipaan MENNEITÄ!!!

Jos saisin vielä kerran olla teini ja mennä miten vaan... :/

Olen ajatellut että olisi helpompaa jos en olisi koskaan kokenut niitä seikkailuita niin en osaisi kaivata niitä näin kovasti... :((

Vierailija
7/10 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa enempää jännitystä/seksiä elämään kuin jo aviomieheni kanssa on =D. Uskon olevani tyytyväinen lopun ikääni. Hyvää kannatti odottaa, eikä tyytyä siihen ensimmäiseen =DDDDDDDDD.

Vierailija
8/10 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhtenä päivänä juuri mietin, että olenkohan sängyssä vielä joskus jonkun muun kuin mieheni kanssa. Omaan kysymykseeni vastasin, että jos se on minusta kiinni, en ole.

Meillä on taivalta takana kymmenisen vuotta. Seksielämä on kokoajan vaan parantanut ja nyt osaamme jo ihan oikeasti tehdä toisillemme hyvää ja nauttia siitä itsekin. Olen tosi tyytyväinen ja uskon, että miehenkin on.

Mies sanoi viime kesänä, kun meillä oli parsisuhdekeskustelu käynnissä, että parasta meidän seksissä on se, että minä uskallan sanoa myös ei. Sanoi, että ei tarvitse miettiä, että annanko säälipillua tai teeskentelenkö sängyssä, koska alan puuhastelemaan vain jos haluan. Tajusin, että onpa hienoa, kun miehenikin uskaltaa sanoa ei silloin kun ei huvita. :)

Vierailija
9/10 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja voihan sitä aina kuvitella jos kyllästyttää.

Vierailija
10/10 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on kaikinpuolin niin hyvä, etten toiseen vaihtas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän