Olenko kamala, kun nautin siitä että varastin ex-kaverin ainoat kaverit?
Nautin, kun se joutuu olemaan yksin. Parasta viihdettä. :3
Kommentit (103)
Unohdin lisätä, että tämä ex-"kaverini" ei ollut koskaan mukava kenellekkään ja kiusasi mua melkein koko ala-asteen.
Vierailija kirjoitti:
Olet. Olet myös Porvoosta.
Lue alempaa. Olen muuten Oulusta.
Vierailija kirjoitti:
ääliö, kysytkin vielä.
Olisit ensin lukenut yhden viestin, joka on tuossa omaasi hieman ylempänä.
Olet kamala ja nää sun alotukset on sairaita. Tuskin sulla on kavereita, kun roikut aina täällä. Ihme huomiohuora.
Alapeukutatte tuota viestiä sen takia, koska en ole myötätuntoinen ex-kaverikiusaajaani kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Olet kamala ja nää sun alotukset on sairaita. Tuskin sulla on kavereita, kun roikut aina täällä. Ihme huomiohuora.
Luitko edes koko lyhyttä keskustelua?
T. Vetis kirjoitti:
Unohdin lisätä, että tämä ex-"kaverini" ei ollut koskaan mukava kenellekkään ja kiusasi mua melkein koko ala-asteen.
Ja sinun käytöksesi (tuo fiktiivinen kaverien varastaminen) eroaa ex-kaverisi käytöksestä mielestäsi miten...?
Yhtä paskojahan te olette silloin molemmat.
Ehkä vain omasta läheisriippuvasta näkökulmastasi katsottuna luulet, että ex-kamua häiritsisi yksinolo. Ei hän mitään menettänyt, jos menetti "varastettavissa olevat" kaverit.
Vierailija kirjoitti:
T. Vetis kirjoitti:
Ja sinun käytöksesi (tuo fiktiivinen kaverien varastaminen) eroaa ex-kaverisi käytöksestä mielestäsi miten...?
Yhtä paskojahan te olette silloin molemmat.
En sentään arvostele kaikkia, enkä syrji. Ehkä se kertoo jotain, etteivät sen kaverit pysyneet sen luona? Ehkä ne huomasi jotain? Se oli IHAN SEN OMA VIKA, kun ei osaa arvostaa kavereitaan.
Vierailija kirjoitti:
miten varastit?
Olemalla mukava, ja puhelias.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vain omasta läheisriippuvasta näkökulmastasi katsottuna luulet, että ex-kamua häiritsisi yksinolo. Ei hän mitään menettänyt, jos menetti "varastettavissa olevat" kaverit.
Hyvä sille.
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ja oon lukenut tarpeeksi sun sairaita alotuksia.
T. Vetis kirjoitti:
Alapeukutatte tuota viestiä sen takia, koska en ole myötätuntoinen ex-kaverikiusaajaani kohtaan?
Alapeukutamme, koska käyttäydyt itsekin niin kuin kiusaaja, eli et ole käytännössä yhtään sen parempi ihminen kuin tuo ex-kaverisi.
Meillä oli porukka. Ex-"kaveri" hajotti sen. Otti ne itselleen ketkä halusi. Kului vuosi. Otin kaverini takaisin eli "varastin".
Vierailija kirjoitti:
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ja oon lukenut tarpeeksi sun sairaita alotuksia.
Älä lue enempää, ettet itse sairastu.
Just joo, voit esittää muille minkälaista ystävää muille mutta olisit edes kypsempi etkä käännytä muita ihmisiä eli manipuloit entistä kaveria muilla kavereilla. No hienoa että nämä kaverit kävelevät kuin pässii narussa :)
T. Vetis kirjoitti:
Meillä oli porukka. Ex-"kaveri" hajotti sen. Otti ne itselleen ketkä halusi. Kului vuosi. Otin kaverini takaisin eli "varastin".
Manipulointi, kosto ja katkeruus ah mikä sekasotkun saa aikaan
Olet. Olet myös Porvoosta.