Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 15-16v ikäisen päivittäinen liikkuminen Hgin keskustassa hirvittää minua?

Vierailija
10.02.2017 |

Tilanne muuttuu sellaiseksi, kun lapsen peruskoulu loppuu, pelottaa oikeasti se liikenne ja trafiikki ja kaikki "sekopäät" siellä seassa ja nuoren tietynlainen "hömelyys" ja tottumattomuus liikkua "isommissa piireissä" ja liikenteen seassa, tuijottaa jossakin Mannerheimintiellä ja teitä ylittäessään kännykkäänsä eikä näe/kuule mitään muuta... :´(
Apua!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi sinua pelottaa. Et ole tottunut asiaan? Koettavaa itse epävarmuutta liikenteessä ja luulet että lapsella on sama tilanne?

Olen viettänyt lapsuuteni kantakaupungissa, eikä ole tullut mieleen panikoida lasten puolesta. Liikenteessä liikkumista on opeteltu pienestä asti.

Vierailija
2/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on korkea aika opettaa sille jälkeläisellesi että liikenteessä ei tuijoteta puhelinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua hirvittäisi jonkun tuon ikäisen päivittäinen liikkuminen, ennemmin jonkun satunnaisen tottumattoman vanhemman ihmisen liikkuminen voisi hirvittää.

Vierailija
4/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut keskustassa vuoden ja liikkunnut siellä monta vuotta. Ei siellä mitään hulluja ole ja liikenteessäkin selviää järkeä käyttämällä. Olisin enemmän huolissani jos lapsesi liikkuisi jossain Sörkässä tai Jakomäessä.

Vierailija
5/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin pirun vilkasta ja arvaamatontakin se liikenne siellä Manskun ja Rautatieaseman ympäristössä. Autoliikennettä, busseja, ratikoita jne. Tähän asti koulumatka ollut alle 1km ja siinäkin vain 1 pikkuisen autotien ylitys, nyt sitten muuttuu tuollaiseksi. Eli sitä kännykkää on kyllä tähäna sti kotiin/kouluun talsiessa katseltu enemmän tai vähemmän vaikkakin ollut "sääntönä", että keskitytään siihen kävelemiseen ja liikenteeseen.

ap

Vierailija
6/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skarppaa nyt vähän. Ne "sekopäät" on ihan normaaleja muita ihmisiä, ei mitään itsemurhapommittajia. Katsot liikaa tv:tä. Palaahan jo todellisuuteen.