Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies käyttää nikotiinituotteita. Hidastaako se raskautumistani?

Vierailija
10.02.2017 |

Tiedän että jos mies tupakoi niin se heikentää siittiöitä. Mutta hän siis käyttää vain nikotiinipurkkaa ym. Pääsi eroon tupakasta mutta ei pääse eroon noista. Osaako kukaan sanoa onko se nimenomaan se nikotiini joka heikentää lisääntymiskykyä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas.. 

Vierailija
2/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiini on myrkky, joka häiritsee elimistön normaalia hormonituotantoa. Tupakassa on lisäksi vielä suuri määrä muitakin myrkkyjä, jotka tekevät siitä vielä pahemman. Työterveydestä saa varmaankin tukea myös nikotiinistä vieroittumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin olisi, kaikki lapsia haluamattomat miehet panisivat holtittomasti ilman kumia nikotiinipurkka suussa. 

Vierailija
4/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jestas.. 

TÄÄ ON JUST TÄTÄ. EHKÄ SE RIIPPUU SIITÄ RIIPPUUKO SE.

Vierailija
5/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymyksessä oli outoa? Miestä harmittaa kun en ole vielä onnistunut tulemaan raskaaksi, ja ennen kuin menemme tutkimuksiin niin yritän itse ottaa selvää onko jokin asia mikä hidastaa. Itse malttaisin odottaa paremmin kuin mies, joka vauvakuumeilee ahkerasti. Ap.

Vierailija
6/6 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiini vaikuttaa ainakin siittiöiden kykyyn liikkua. Saattaa tehdä myös spermasta huonolaatuisempaa. Se on aika jännä juttu, kuinka pitkälle tupakan haittavaikutukset yltävät. Esim. jos äiti tupakoi raskausaikana niin se saattaa vaikuttaa sikiön sukusoluihin siten, että tämä sikiö ei tulevaisuudessa itse saa helposti lapsia. Terv, sh-opiskelija, jonka mielestä opiskelu on kivaa ;D