Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on 300e laittaa tiskikoneeseen. Malleja olisi jopa muutama saatavilla, osaatteko suositella jotain konetta?

Vierailija
10.02.2017 |

Nykyinen pitää niin kovaa ääntä että leviää pian ja tässä kuussa ei ole rahaa/halua laittaa koneeseen rahaa enempää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh... miten olisi ihan rehellinen tiskiharja?

Vierailija
2/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuutko tiskaamaan meille? Vastaavasti pesemään pyykit? Tiskikone on yksi kodin perus kodinkoneista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla edullinen Blomberg kestänyt jo 5 vuotta.On myös hiljainen.

Vierailija
4/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele on todella kuiskaavan hiljainen.

Vierailija
5/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuutko tiskaamaan meille? Vastaavasti pesemään pyykit? Tiskikone on yksi kodin perus kodinkoneista.

Tiskaan jo kotona omat tiskit. Tule sinäkin tänne niin näytän miten se tehdään.

Vierailija
6/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Boschin koneita tuolla hinnalla? Olen tykännyt niiden tiskareista, kun ne astiatarjottimet on mun mielestä kätevät. Nyt on joku asunnon mukana tullut Electrolux, ja kun se leviää niin hankin taas Boschin.

Vierailija
7/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut käytettyä vähän käytettyä? Minulla on tarpeeton tiskikone jonka voisin myydä.

Vierailija
8/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi:ssa muuttajat myyvät ihan toimivia käytettyjä.  Jää rahaa vielä muuhunkin. :)

Vierailija
9/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan osta Gigantista Sandstromia. Se ei pese kunnolla, koko ajan pitää lasit ja ruokailuvälineet pestä uusiksi, vaikka en edes yritä pestä mitään kovin likaista, vaan huuhtelen tiskit ennen koneeseen laittoa! Niissä on sellaista pintaan kuivunutta hitua.

Ja siis pesen intensive-ohjelmalla, joka kestää kolmisen tuntia.

Mä epäilen, että tuo johtuu siitä, että nykykoneet säästää liikaakin jo vettä. Samaa kuralitkua pyöritetään koneessa, eikä vaihdeta riittävän usein pesun aikana.

Vierailija
10/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Boschin koneita tuolla hinnalla? Olen tykännyt niiden tiskareista, kun ne astiatarjottimet on mun mielestä kätevät. Nyt on joku asunnon mukana tullut Electrolux, ja kun se leviää niin hankin taas Boschin.

Mulla on joku Bochin kone. Uutena ostettu muutama vuosi sitten. Tiskaan käsin. Aivan sysipaska kone. Ei pese puhtaaksi vaikka luulisi noilla ikuisuuksia kestävillä ohjelmilla puhdasta jälkeä tulevan. Pakko ostaa uusi mutta ei tuota merkkiä ikinä enää. 

Vierailija
11/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi käytettyä.Halvimmassakin uudessa on kuitenkin se kahden vuodrn takuu, joten jos vikoja ilmenee tulee korjaaja hoitamaan ne ilman kuluja.Käytetystä saattaa joutua maksamaan melkein saman kuin uudesta, ja viat ei ole halpoja korjata omaan piikkiin.

Vierailija
12/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita rahoja tiskikoneeseen, setelit ainakin menee pilalle.

Vierailija
13/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty ei olisi muuten ongelma, mutta pelkään että sekin leviää sitten hetken kulttua tai myyjän täytyyy olla tuttu jonka sanaan luotan (voi kaupankin kone levitä, mutta siinä on takuu) . Vakuutussyistä on varmaan pakko ottaa asentaja koneelle jos tulee vesivahinko, sillä kerrostalossa haluan että nämäkin asiat menee oikein.

Rahaa voisi ehkä vähän enemmänkin laittaa koneeseen, ja voin vaikka tiskata käsin pari kuukautta saadakseni lisää rahaa kasaan koneeseen, mutta musta silti tiskikone ei ole sellainen asia mihin haluan pistää pienestä palkastani yli puolet.

Vierailija
14/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään Upon tiskikoneita? Yks mallin olis 299e, linkkiä https://www.prisma.fi/fi/prisma/upo-d62-astianpesukone

Vierailija
15/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laita rahoja tiskikoneeseen, setelit ainakin menee pilalle.

Niin, ja rahanpesu ei ole kovin laillistakaan.

Vierailija
16/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä päin asut mutta vinkkaan että power merkkisessä kodinkoneliikkeessä on tällä hetkellä astianpesukone hintaan 199. 12hengen astiasto näytti mahtuvan sinne

Vierailija
17/17 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minni_hiiri112 kirjoitti:

En tiedä missä päin asut mutta vinkkaan että power merkkisessä kodinkoneliikkeessä on tällä hetkellä astianpesukone hintaan 199. 12hengen astiasto näytti mahtuvan sinne

Tuota olen harkinnut vakavasti, mutta mistään ei löydy mitään kokemuksia onko ollut ihan susi kone. Mutta hinta olisi kohdillaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän