Uskotteko Päivärinnan lähteneen oikeasti Yleltä vapaaehtoisesti?
Vai olisikohan ollut vähän "suostuttelua" taustalla?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
mietin itse samaa. Kuka on niin korkeaotsainen ylevikkö, että lähtee omin jaloin ja vielä protesinta tuollaisesta huippuduunista, josta ei toimittajana pääse kuin alapäin? Pitäisi olla jo nyt varma, hyvä paikka tiedossa, niin sitten asiassa olisi järkeä. Näin ei kuitenkaan taida olla
Menee Suomen kuvalehteen kuten edetävätkin änkyrät ja niskojen nakkelijat jotka irtisanoutuivat.
Suomen kuvalehti boikottiin huononevan tason takia.
Ylempää on tullut määräys että kaikissa asioissa on kerrottavat faktat, mitään salaamatta, mukaan lukien pakolaiset. Tuota eivät jotkut toimittajat ole kestäneet, vaan ovat vapaaehtoisesti lähteneet.
Miten Suomen Kuvalehdellä on varaa palkata kaikki irtisanoutuneet toimittajat? Tämä ällistyttää minua.
Sipilän maalaismafia tehnyt tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mietin itse samaa. Kuka on niin korkeaotsainen ylevikkö, että lähtee omin jaloin ja vielä protesinta tuollaisesta huippuduunista, josta ei toimittajana pääse kuin alapäin? Pitäisi olla jo nyt varma, hyvä paikka tiedossa, niin sitten asiassa olisi järkeä. Näin ei kuitenkaan taida olla
Menee Suomen kuvalehteen kuten edetävätkin änkyrät ja niskojen nakkelijat jotka irtisanoutuivat.
Suomen kuvalehti boikottiin huononevan tason takia.
Missä näin sanottiin? Hesarissa kertoi ettei ole mitään suunnitelmia:
Päivärinta sanoo, ettei hänellä ole mitään selkeitä suunnitelmia tulevaisuuden suhteen.
”Aion vetää vähän happea.”
Suomen Kuivalehteä ei lue kukaan muutenkaan.
Se on taatusti tuupppastu kompuroimaan rappusia oikeaan suuntaan (=alas ja ulos). Kukaan ei lähde haukkaamaan happea tuollaisesta työstä ihan vain huvikseen ja uusia tuulia haistellakseen.
Mistä tuo huhu on lähtenyt että olisi menossa Suomen Kuvalehteen?
Sinne meni aikaisemmin pari Yleltä lähtenyttä toimittajaa mutta en löydä mitään mainintaa että Päivärinta olisi sinne menossa.
Taitaa jäädä tyhjän päälle. Ammatissa jossa on huipputyöttömyys.
Hoidan toimittajat toisella tavalla.
T: J. S.
Miksi hänet olisi erotettu?
Hänhän elää täydellisesti suvakkikuplassa ja mokuttaa minkä ehtii ylen agendan mukaan, ei häntä erotettu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo huhu on lähtenyt että olisi menossa Suomen Kuvalehteen?
Taitaa jäädä tyhjän päälle. Ammatissa jossa on huipputyöttömyys.
Sepä se. Olisi ollut aivan järjetön moovi irtisanoutua ihan vain muuten vain. Eli kyllä on taustalla ollut ne, jotka ovat kertoneet, että sulla on nyt tasan 1 vaihtoehto eikä se oikeastaan edes ole eaihtoehto....
Ei ole siirtymässä Suomen Kuvalehteen:
Lehden päätoimittajan Ville Pernaan mukaan Susanne Päivärinta ei ole siirtymässä Suomen Kuvalehteen.
http://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/ylelta-irtisanoutuneen-susanne-pa…
Eli ihan tyhjän päälle jää.
Ja on ollut irtisanomisuhan alla jo pidempään:
– Kiitos, ettet antanut minulle reilu vuosi sitten kirjallista varoitusta, vaikka päätoimittaja Atte Jääskeläinen oli kertomasi mukaan käskenyt vetämään minulle kovaa linjaa, antamaan varoituksen ja irtisanomisella uhkauksen, Päivärinta kirjoittaa Suomen Kuvalehden julkaisemassa kollegoilleen lähettämässä sähköpostissa.
Petri Jauhiainen itse muistuttaa, että Päivärinta puhuu kahden vuoden takaisesta keskustelusta. Päivärinnan kommenttia Jauhiainen ei tahdo sen enempää kommentoida.
http://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/ylelta-irtisanoutuneen-susanne-pa…
Eli ei tosiaan vaikuta oikeasti vapaaehtoiselta lähdöltä.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän elää täydellisesti suvakkikuplassa ja mokuttaa minkä ehtii ylen agendan mukaan, ei häntä erotettu.[/quoteSinä elät suvakkikuplassa. Oikeasti on olemassa tärkeämpiäkin asioita kuin maahanmuutto.
Kuulemma poliitikot ovat taas aloittaneet puhdistuskampajan Ylessä. Aikaisemmin sieltä lähteneet eivät nostaneet metakka. Tämä selittää miksi eräs päätoimittaja kirjoittaa Antti Rinteestä aina negatiivisesti.
Poliitikkojen toilailujen salailulla on pitkä historia Ylellä. Kekkosesta ei saanut kirjoittaa mitään negatiivista.
Olen niin tyytyväinen että Päivärinta sai ison potkun perseeseen!
Ja vielä tyytyväisempi että jää nyt kimittämään yksikseen työttömänä kotona!
Varakkaasta Etelä-Helsingin luksiselämänlaadustakin joutuu tinkimään ja toivottavasti oikein rankan päälle!
Lisää näitä potkuja!
Vierailija kirjoitti:
Varakkaasta Etelä-Helsingin luksiselämänlaadustakin joutuu tinkimään ja toivottavasti oikein rankan päälle!
Lisää näitä potkuja!
Tässä on tyyppiesimerkki siitä miksi maa on tällä hetkellä sellaisessa suossa kuin on :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää näitä potkuja!
Tässä on tyyppiesimerkki siitä miksi maa on tällä hetkellä sellaisessa suossa kuin on :)
Aivan päinvastoin !
Syy siihen missä tilassa maa on, juontaa juurikin päivärinnasta hengenheimolaisineen, he ovat niitä jotka ovat tyhmän ja jälkeenjääneen kansanosan aivopesseet valheillaan, kylläkin arkadianmäen maanpettureiden määräyksestä ja kannustamina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän elää täydellisesti suvakkikuplassa ja mokuttaa minkä ehtii ylen agendan mukaan, ei häntä erotettu.[/quoteSinä elät suvakkikuplassa. Oikeasti on olemassa tärkeämpiäkin asioita kuin maahanmuutto.
Nimim. Einstein.
Voi kun lähtisi Piia Pasanenkin. He rikkaita Tomi kanssa. Vastoinkäyminen olisi paikallaan joskus heillekin.