Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä toi psylliumkuitu on ihmeaine.

suosittelen
09.02.2017 |

Joka päivä kun olen sitä syönnyt niin kakankoostumus on ripulista normaalisoitunut. Wc-paperin määräkin on vähentynyt 2 pyyhkäisyä ja se on siinä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Minä en käytä psylliumia ja silti harvoin tulee mitään edes siihen ekaan paperinpalaan...

Allergioita? Keliakia? IBS?

Vierailija
2/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään ihmeainetta ole. kyllä siitä apua silti voi olla. maistuu tosin älyttömän pahalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm. Minä en käytä psylliumia ja silti harvoin tulee mitään edes siihen ekaan paperinpalaan...

käytätkö sinäkin kuukuppia?

4/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sitä Vi-Siblin jauhetta? Kokeilin sitä joskus, mutta ihan samalla tavalla pieretti koko ajan. Mulle ei tehnyt mitään.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole käynyt tutkimuksissa. Kokeillut kaikenlaisia täysjyvätuotteita jossa paljon kuitua, ei auttanut.

Pellavansiemenrouhettakin lisänyt ruokiin. Syön muutenkin ihan sekaravintoa kasviksia, hedelmiä ja lihaa. Ei vaikutusta. :(

Psylliumkuitu ainoastaan auttanut. :)

Vierailija
6/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tarkoitatko sitä Vi-Siblin jauhetta? Kokeilin sitä joskus, mutta ihan samalla tavalla pieretti koko ajan. Mulle ei tehnyt mitään.

CoCoVin psylliumkuitua.

Vierailija
7/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Lopeta kaffepullan syöminen. Tuore pulla voi tehdä tuollaista.

Vierailija
8/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pari kk, sitten yllättäen allergisoiduin sille tosi pahasti. Nykyisin vatsa menee sekaisin aivan pienestäkin määrästä.

Vierailija
9/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maha ei kestä psylliumia. TUlee ihan järkyttävät vatsanväänteet ja paska lentää kuin varpusparvi. Sama juttu maitotuotteiden kanssa. Laktoosi-intoleranssi ja keliakia poissuljettu lukuisia kertoja. 

Vierailija
10/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käytätkö sinäkin kuukuppia?

Miten kuukuppi psylliumin käyttöön liittyy?

Ja ei, miksi käyttäisin kun ei ole kuukautisia (minipillerit lopetti ne)?

Vierailija
11/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP__ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole käynyt tutkimuksissa. Kokeillut kaikenlaisia täysjyvätuotteita jossa paljon kuitua, ei auttanut.

Pellavansiemenrouhettakin lisänyt ruokiin. Syön muutenkin ihan sekaravintoa kasviksia, hedelmiä ja lihaa. Ei vaikutusta. :(

Psylliumkuitu ainoastaan auttanut. :)

Kokeile jättää ensin maitotuotteet pois, sitten viljat. Maitoproteiiniallergia on harvinainen lapsuuden jälkeen, mutta mahdollinen. Keliakia tai viljayliherkkyydet on myös mahdollisia.

Jos noista ei apua, kokeile fodmapia.

Vierailija
12/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun maha ei kestä psylliumia. TUlee ihan järkyttävät vatsanväänteet ja paska lentää kuin varpusparvi. Sama juttu maitotuotteiden kanssa. Laktoosi-intoleranssi ja keliakia poissuljettu lukuisia kertoja. 

Sama juttu. Tosin laktoosi-intoleranssi ja vilja-allergia on myös, joten hankaksi on mennyt esimerkiksi leivän metsästys: jos gluteenittomassa/"viljattomassa" leivässä ei ole vehnätärkkelystä, niin sitten jotain ihmerahkaa tai ainakin sitä psylliumia.

Vierailija
13/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyllium-kuitujauhe on 100% kasvisperåinen kuitujauhe. Gluteeniton, maidoton ja lisäaineeton. Gluteenittomuuden takia jotkut käyttävät sitä leivonnassa. Ei haise eikä maistu millekkään.  Aloita pienillä määrillä 1-2 tl / 2-3 dl nestettä. Itse käytän vettä. Vettä kannattaa juoda muutenkin koska kuitupitoisuuden johdosta Psyllium sakenee suolistossa.  Alussa mulle myös tuli jonkin verran vatsanväänteitä, mutta pidin vähän aikaa taukoa, sekä join enemmän vettä ja uudelleen aloittaessani nipistelyt loppuivat.  Kyllä minun suolistoni tykkää tästä kuidusta.                                                                                                          

Vierailija
14/17 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyllium-kuitujauhe on 100% kasvisperåinen kuitujauhe. Gluteeniton, maidoton ja lisäaineeton. Gluteenittomuuden takia jotkut käyttävät sitä leivonnassa. Ei haise eikä maistu millekkään.  Aloita pienillä määrillä 1-2 tl / 2-3 dl nestettä. Itse käytän vettä. Vettä kannattaa juoda muutenkin koska kuitupitoisuuden johdosta Psyllium sakenee suolistossa.  Alussa mulle myös tuli jonkin verran vatsanväänteitä, mutta pidin vähän aikaa taukoa, sekä join enemmän vettä ja uudelleen aloittaessani nipistelyt loppuivat.  Kyllä minun suolistoni tykkää tästä kuidusta.                                                                                                          

Kyllä just noin ja siihen kun lisää propiootit niin ei ulostekan haise juuri millekään.

Vierailija
15/17 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Vi-Siblin-kuitua päivittäin. Nykyisin vatsa toimii lähes päivittäin ja kivut ovat vähentyneet. Fyysisiä syitä vatsavaivoihin ei ole, ilmeisesti kyseessä ummetuspainotteinen IBS. Käytän maitotuotteita melko vähän ja laktoosittomana. Gluteenitonta leipää syön jonkin verran.

Vierailija
16/17 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on saanut kroonisen ummetuksen ripuliksi. Psyllium saa vatsan todella sekasin. Hyvä juttu, sentään toimii! Tämä on vain iloinen uutinen ummetuspotilaalle.

Ihmiset ei se maito aiheuta mitään! Se on se laktoosi siinä!

Vierailija
17/17 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä ja halpa kuidunlähde. Laihdutuslääkekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi