Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideapark Lempäälän parhaat kaupat ja kahvilat?

Nalletar991
09.02.2017 |

Ja onko lasten leikkipaikkoja missään. En tarkoita funparkkia vaan jotain pienempää. Jonkun kaupan tai ravintolan yhteydessä ehkäpä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule mieleen yhtään mitään ankeampaa, kuin raahata lapsia ostoshelvetin lasten leikkipaikalle viettämään "laatuaikaa" että äityli pääsee ostamaan tarpeetonta roinaa.

Vierailija
2/6 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuules. Käyn näissä helvetin esikartanoissa pari kertaa vuodessa ja hakeudunkin mieluummin leikkipaikoihin ettei tartte ostaa sitä roinaa, eli turhaan huolehdit vapaa-aikani käytöstä ja rahan käytöstäni.

Miten muuten itse vietät lastesi kanssa aikaa? Kerro toki omat vinkisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeeeee kirjoitti:

No kuules. Käyn näissä helvetin esikartanoissa pari kertaa vuodessa ja hakeudunkin mieluummin leikkipaikoihin ettei tartte ostaa sitä roinaa, eli turhaan huolehdit vapaa-aikani käytöstä ja rahan käytöstäni.

Miten muuten itse vietät lastesi kanssa aikaa? Kerro toki omat vinkisi :)

Öö miksi sinne "helvetin esikartanoon" tarvitsee mennä ollenkaan? :'D

-eri

Vierailija
4/6 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mieluummin vaikka pulkkamäkeen ja ota termarikaakaot mukaan. Siitä tulee kiva päivä ja mukavat muistot lapselle :)

Vierailija
5/6 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. asun maalla ja ihan kuule päivät pitkin ollaan luonnossa. Sananmunaisesti.

Mikä teitä citymammoja vaivaa kun yksi kauppapäivä saa teidät pois tolaltaan? Ehkä te olette itse vähän liikaa noilla ostareilla 😊

Vierailija
6/6 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli..