Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kohtutulehdus tulla alkuraskaudessa? Kauhea huoli:-/

Vierailija
08.02.2017 |

Olen siis 8+2nyt raskaana ja olen syönyt kaksi antibioottikuuria virtsatietulehdukseen. Tänään selvisi että virtsaviljelyssä ei ollut bakteeria! Oireet ovat olleet: alavatsa-ja alaselkäkipu, virtsankarkailu (nyt mietin että onko sittenkään ollut virtsaa), väsymys, pahoinvointi, jatkuva kylmyys/vilunväristykset. Kuumetta ei ole ollut. Antibiootit ovat vieneet oireet jokseenkin hyvin pois. Edelleen kuitenkin vuotoa (oikeasti tuntuu että virtsaa, esim kun nousee tai pissahätä) ja alavatsassa kipuja.
Oon todella huolissani, vasta huomenna voin iltapäivästä soittaa sairaanhoitajalle, mitä lääkäri on tästä mieltä. Pelkään että sanoo vaan että jos oireet pahenee, varaa aika. Haluaisin johonkin tarkistukseen, onko kaikki hyvin...onko hullua vaan sitä vaatia?

Josko täältä saisi tukea/ näkökulmaa. Huolettaa, mistä ihmeestä tässä on kyse.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/3 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään näkökulmaa/kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tulla, ja on paha juttu. Seurauksena voi olla keskenmeno. :( Mene lääkäriin heti kun pääset jos yhtään itse epäilet. Tuo viluisuus, kivut ja vuoto kuulostaa pahalta erityisesti.

Kumpa joku olisi sanonut minulle näin aikanaan eikä sitä ainaista "älä huoli, koita rentoutua, kyllä kuuluu olla kipuja ja vuotoja ja kyllä kumminkaimallakin syntyi silti terve lapsi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme