Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä oikeudella tuijotat minua Lidlissä halveksivasti ja yrität vaivihkaa kurkkia koriini?

Vierailija
08.02.2017 |

olen normaalipainoinen (160cm,/61kg) mutta menkkaturvotus ja toppavaatteet varmaan hämäävät. koen silti oikeudekseni ostaa 5 donitsia, pullon limsaa ja pitsan ilman " katos läski ostaa lisää herkkuja ja voi lapsiparkaa"-tuijotusta. vaikka olisin 200kiloinen, minulla olisi se oikeus!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUINKA JULKEAT! MULLA ON OIKEUS MUN OMIIN DONITS... TUNTEISIIN!

Vierailija
2/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti eniten asia tuntuu kuitenkin vaivaavan sinua. Enpä olisi tuollaista itse edes huomannut, kun en oikeuttani donitseihin ja herkkuihin tule kyseenalaistaneeksi.

Ei kannata laittaa ajatuksia muiden päähän, luultavasti sitä tulee itse keksineeksi sata kertaa kauheampaa juttuja kuin muilla voisi koskaan päähän pälkähtääkään.

Vierailija
4/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 3 lisää vielä:

En ottaisi mielipidettä koreihin kurkkivalta ilmeilijältä vaikka suunsakin avaisi. Nolo.

Vierailija
5/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joku anorektikko? Miehet katsovat söpyttäsi ihaillem ja naiset kadehtien.

Vierailija
6/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Minä olen ylipainoinen (74 kg 165 cm) viisikymppinen nainen, eikä minua hittojakaan kiinnosta, mitä muut ajattelevat ostoksistani. Ehkä sen takia en ole missään kauppaliikkeessa kokenut kenenkään kyyläävän ostoksiani.

Miksi kukaan niin ylipäätään tekisi? Joskus haen todella terveellistä raaka-ainesta ruokiini (teen itse miehen kanssa kaikki ruuat, ja syömme kasvispainotteisesti), toisinaan taas pelkkiä epäterveellisiä herkkuja, etenkin perjantaisin - meillä on kaksi teiniä, jotka haluavat perjantaisin limsaa, naksuja ja karkkeja - ja SAAVAT niitä, koska eivät niitä muina viikonpäivinä syö, ja minusta pussi sipsejä on streittarinuorille täysin ok pahe.

Jos joku tampio nyt tekisi siitä perjantaiostossatsista johtopäätöksiä, niin antaa tehdä. Tyhmälle suotakoon tyhmän huvit!

Vierailija
7/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/60 normaalipainoinen :)

Vierailija
8/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen saksalainen ostoskoridesantti, ja meidät on koulutettu tähän tehtävään.

Vierailija
9/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkulakossa ja katselen koriasi vain kaihoisasti. Älä käsitä väärin.

Vierailija
10/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Minä olen ylipainoinen (74 kg 165 cm) viisikymppinen nainen, eikä minua hittojakaan kiinnosta, mitä muut ajattelevat ostoksistani. Ehkä sen takia en ole missään kauppaliikkeessa kokenut kenenkään kyyläävän ostoksiani.

Miksi kukaan niin ylipäätään tekisi? Joskus haen todella terveellistä raaka-ainesta ruokiini (teen itse miehen kanssa kaikki ruuat, ja syömme kasvispainotteisesti), toisinaan taas pelkkiä epäterveellisiä herkkuja, etenkin perjantaisin - meillä on kaksi teiniä, jotka haluavat perjantaisin limsaa, naksuja ja karkkeja - ja SAAVAT niitä, koska eivät niitä muina viikonpäivinä syö, ja minusta pussi sipsejä on streittarinuorille täysin ok pahe.

Jos joku tampio nyt tekisi siitä perjantaiostossatsista johtopäätöksiä, niin antaa tehdä. Tyhmälle suotakoon tyhmän huvit!

Kuinkahan monta avausta aaveelläkin on ollut, missä joku kertoo katsoneensa kauhulla muiden ostoksia? Ei ollut montaa päivää sitten kun oli ketju äidistä, joka osti irtokarkkeja lapselleen. Kuinka suuren synnin äiti teki ja kuinka kauheaa oli.

Monelle se on yksi ja sama mitä muut ajattelevat, mutta kyllä lihavia ja lasten kanssa olevia kytätään kaupassa ja mitä he ostavat. Ei kaikkia, eikä aina. Mutta voit olla varma, että jos pienten lasten kanssa liikkeellä oleva äiti latoisi kassalle 24 pulloa kaljaa ja 5 pakettia tupakkaa ja kaksi tikkaria, niin kaikki jonossa katsoisi ja paheksuisi. Vaikkei yksikään tietäisi ketä ne juo ja polttaa.

Vierailija
11/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisit apua tuohon paranoidisuuteesi. Aika itsekästä ajatella, että kaikkia kiinnostaa ihan helvetisti juuri sinun ostoksesi. Ihan tarpeeksi miettimistä omissakin ostoksissa. Taidat ulkoistaa nyt oman tyytymättömyytesi muihin. Jos olisit hyväksynyt itsesi, niin sua tuskin haittaisi.

Vierailija
12/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti todella harvaa kiinnostaa korisi. Jos kiinnostaa, niin entä sitten? Maailmaan mahtuu kahjoja.

Osta ja syö jatkossa ihan mitä haluat. Päätös on tietenkin sinun.

Vierailija
13/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet nähnyt Lidlissä normaalipainoisen? Vitunmoinen syrjäytyneiden läskien kokoontumispaikka. :D Helvetti oli irti, kun kerran sellaisessa kävin. Huh, ei enää ikinä.

Vierailija
14/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, näiden aloitusten vuoksi olen alkanut kaupassa käydessäni katselemaan, mitä muiden kärryissä/koreissa on!

Ihan hauskaa ja mielenkiintoista :) Ja kyllä niistä pieniä johtopäätöksiä voi tehdä, so? Menkkaturvotuksen vuoksi varmaan kuuluukin ostaa herkkuja, vai muuten vaan?

Vierailija
15/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo ees käyny Lidlissä.

Vierailija
16/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin olet nähnyt Lidlissä normaalipainoisen? Vitunmoinen syrjäytyneiden läskien kokoontumispaikka. :D Helvetti oli irti, kun kerran sellaisessa kävin. Huh, ei enää ikinä.

Hahha

Vierailija
17/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160/60 normaalipainoinen :)

23,4 on täysin normaali painoindeksi. Painu sinä anorektikko vessaan yrjölle!

Vierailija
18/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että pysyt poissa. T: Hyväpalkkainen ja normaalipainoinen. Useat naapurinikin käyvät, ja ihan ok-porukkaa ovat.

Muuten, eräs aika varakas yksityisyrittäjätuttunikin perheineen käy, ja heidän lähipiiri ja sukulaiset. Juoksevat koko perhe maratonia ja akateemisia ovat. On ratsutilat sun muut. Kielenkäyttö heilläkin asiallista ja fiksua.

Mutta on ihan ymmärrettävää asioida muualla, jos ei sopeudu joukkoon. :)

Vierailija
19/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta avausta aaveelläkin on ollut, missä joku kertoo katsoneensa kauhulla muiden ostoksia? Ei ollut montaa päivää sitten kun oli ketju äidistä, joka osti irtokarkkeja lapselleen. Kuinka suuren synnin äiti teki ja kuinka kauheaa oli.

Monelle se on yksi ja sama mitä muut ajattelevat, mutta kyllä lihavia ja lasten kanssa olevia kytätään kaupassa ja mitä he ostavat. Ei kaikkia, eikä aina. Mutta voit olla varma, että jos pienten lasten kanssa liikkeellä oleva äiti latoisi kassalle 24 pulloa kaljaa ja 5 pakettia tupakkaa ja kaksi tikkaria, niin kaikki jonossa katsoisi ja paheksuisi. Vaikkei yksikään tietäisi ketä ne juo ja polttaa.

Joo, voi olla joukossa niitä tampioita, kuten sanoin. Luitko kommenttini loppuun? Pointti olikin, että hyvällä itse- ja omallatunnolla varustettu ei moista huomioi. Antaa idioottien arvuutella ja kauhistella!

Vierailija
20/24 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että harvoja kiinnostaa mitä on muiden ostoskoreissa. Minua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta. Enkä ole koskaan havainnut tuijottelijoita. Jos sellaisia on, niin oikeastaan ihan sama mulle. Aika ankea elämä jos noin tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi