Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parantunut masennuksesta

Vierailija
08.02.2017 |

Olen ollut terve jo 18v. Muutin vain asennetta elämään ja otin itseäni niskasta kiinni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen. Tekemättä yhtään mitään. Minä vaan kärsin aikani, kokeilin lääkkeitäkin mutta en kokenut kuin sivuvaikutuksia joten lopetin. Käytännössä lääkkeiden toimimattomuuden todettuani päätin että minä vaan odotan kuolemaa sitten, ja toivon että se tulee nopeasti. No, noin vuodessa ihan itsestäni toivuin, eikä masennus ole 15 vuoteen palannut.

Vierailija
2/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän 2- piippunen juttu tuo mitä sanoit, syvässä masennuksessa tuo ei ole kyllä mahdollista, ei ihan noin helposti, ei!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen. Tekemättä yhtään mitään. Minä vaan kärsin aikani, kokeilin lääkkeitäkin mutta en kokenut kuin sivuvaikutuksia joten lopetin. Käytännössä lääkkeiden toimimattomuuden todettuani päätin että minä vaan odotan kuolemaa sitten, ja toivon että se tulee nopeasti. No, noin vuodessa ihan itsestäni toivuin, eikä masennus ole 15 vuoteen palannut.

Minäkin kokeilin lääkkeet ja eri terapiat ja terapeutit. Ei mitään apua. Jauhettiin vain traagisesti elämästäni eikä annettu mennä eteenpäin. Lopetin terapiat ja paranin

Vierailija
4/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös. Sain töitäkin sillä että vain menin töihin. Kävelin lähimpään sairaalaan ja aloin kirurgiksi ja eipä ne mulle mitään voinut.

Vierailija
5/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ollut joku lievä tai keskivaikea "masennus." Onko kaikilla ollut diagnoosiakaan? Mä parannuin ihan hoidolla ja olen ollut nyt 8 vuotta terve.

Vierailija
6/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on ollut joku lievä tai keskivaikea "masennus." Onko kaikilla ollut diagnoosiakaan? Mä parannuin ihan hoidolla ja olen ollut nyt 8 vuotta terve.

Oli mulla vaikea masennus ja monen monta muuta mielenterveydellistä diagnoosia jotka oli ihan psykiatri tehnyt.

Vierailija
7/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että olet ollut vain ahdistunut jostain syystä tai lievä masis. Menee helposti masis ja ahdistus sekaisin. 

Vierailija
8/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä parannun myös masennuksesta. En huolinut alunperinkään lääkkeitä. Sisuunnuin ja otin vastuun omasta elämästäni. Työstin omat traumani pois kuntosalilla. Koulutin itseni unelma-ammattiini ja nyt teen asioista joista pidän.

Vierailija
9/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikansa kutakin, eihän nyt kukaan jaksa olla aina masentunut. ;D

Vierailija
10/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu: parannuin vaikeasta masennuksesta muuttamalla asennettani ja luopumalla uhrimentaliteetista.

Vierailija
11/11 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että olet ollut vain ahdistunut jostain syystä tai lievä masis. Menee helposti masis ja ahdistus sekaisin. 

Miksi se on niin vaikeaa uskoa että jotkut todella paranevat? Oma masennukseni oli psykoottistasoista, ei siis ollut pikku ahdistuksesta kyse. Terapia ja ajattelumallin muutokset auttoivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi