Mikä olisi toisiksi loogisin selitys vieraille pikkuhousuille?
Löysin himasta vieraat pikkarit. Puhtaat, eri pesuaineen haju kun meillä. Oman kalsarilaatikon edestä. Tiedän etteivät ole omat. Loogisin selitys olisi toki se että mies juoksee vieraissa ja se toinen nainen olisi jättänyt ne vinkiksi. Mikä olisi toisiksi loogisin selitys vieraille kalsareille? Asumme omakotitalossa joten ei voi olla naapurin pyykkiä jne. Ite en keksi mitään.
Kommentit (22)
Meiltä löytynyt kavereiden ja äitini kalsareita. Jäänyt kun olleet kylässä ja käynyt suihkussa/saunassa. Mennyt meillä pesuun ja mies ottanut pyykit kuivumasta, sitten ihmettelen parin kuukauden päästä kenen kalsarit täällä on. Kerran löysin pitkän punaisen hiuksen saunasta. Olin kaverini kanssa saunonut kuukausia aiemmin, jolla sellaiset hiukset. Mieskin välillä löytänyt vaatteistani vaaleita lyhyitä hiuksia, kerran taisi olla ihan alushousuissa. Itsellä ja hänellä tummat hiukset :D Enkä ole pettänyt, tuskin on miehenikään.
Joku kaveri käynyt ja vahingossa pudottanut?
Joskus totuus on tarua ihmeellisempää, mun kaverilla esim on pyykissä jäänyt hupparin huppuun pikkarit. Itse ei niitä huomannut ennenkuin joku bongasi vaalean mytyn hupussa.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Tyypillinen käytännön pila mieheltä.
Sen tajuaisin vielä jotenki että käytetyt pikkarit mutta että puhtaat. Saunavieraita ollut viimeksi jouluna ja molemmat miehiä. Miehen siskolle ja äiteelle ihan liika pienet, minulle yhtä kokoa liika isot.
Mies ei oo ehkä sen luonteinen että pettäisi, on vähän liian suoraselkäinen ja liiankin rehellinen. Tosin semmoinen pieni ääni päässä sanoo minua naiviksi kun ajattelen tässä tilanteessa näin.
Oon ite lasten kanssa kotona enkä käy käytännössä ikinä missään, jos uimahallia, luistelua tms. Ei lasketa ja mies on silloin useimmiten töissä, etten oikein ymmärrä missä välissä hypoteettinen kakkosnainen meidän kotiin ehtisi päästä.
Vaikea olisi uskoa kavereiden jekuksikaan, ja en oo ainakaan huomannu että yksikään kaveri kävisi meidän makkarissa, saati sitten vaatehuoneessa. Ja jotenkin ajattelisin kavereilla olevan parempi huumorintaju.
Mutta eihän ne pöksyt oo sinne itestäänkään tullut. Lapsien en usko olevan asian takana, eikä koiraa tai kissaakaan käy syyttäminen. En oikein tiiä mitä tästä pitäisi ajatella. Oma reaktioni ei ollut lainkaan semmonen adrenaliininen kylmäävä ja mahaa kivistävä paniikki niinkuin aiemmissa suhteissa pettämistilanteiden paljastuessa. Nyt fiilis on lähinnä hämmentynyt. Tiiän itekki että jos joku kaveri kertoisi vastaavasta niin tietenkin ajattelisin että ukolla on toinen.
Ap
Mistä voit tietää että ne on puhtaat? Jos on vaan vähän aikaa käytetty niin kyllähän ne pesuaineelle tuoksuu. Ja seksuttelureissullehan neiti toki laittaa tuoreet pikkarit jalkaan aina.
Nuuskitko kunnolla siitä strategiselta alueelta?
- Ne on sinun mutta et vain muista hankkineesi/saaneesi lahjaksi.
- Mies tykkää pukeutua naisten alusvaatteisiin.
- Miehen exän vanhat, joita hän säilyttää rakkaana muistona.
Jos oot ite vahingossa napannu uimahallista jonkun toisen pikkarit mukaan?
Jos ne on jääneet joltakulta yhteiseltä vieraalta jo kauan sitten, ja nyt pilkahtaneet esiin vaatepinon tms. alta? Meillä on aika siistiä, mutta mm. vaatteita ja lakanoita niin paljon (eli liikaa), että noin voisi ihan hyvin käydä.
Meinasin tulla ehdottamaan pyykkitupaa, mutta kun omakotitalo..
Olisiko voinut uimahallista päätyä vahingossa teille?
Itsellä oli jäänyt kerran pikkarit housun lahkeeseen ja putosivat sitten sopivasti sieltä anoppilassa :) En ollut huomannu mitään, eli sattuuhan näitä.
Onko jompi kumpi teistä ollut jossain kaveriporukan saunailloissa tms. hiljattain? Itse olen joskus vahingossa "varastanut" miespuolisen kaverin sukan, kun ollaan opiskelijaporukalla oltu illanvietossa ja olen sekasaunan pukuhuoneessa pakannut tavaroita kassiini vähän huolimattomasti. Tajusin tilanteen vasta kotona laukkua tyhjentäessä, kun pistin omat vaatteeni pyykkiin ja siellä mytyn seassa olikin jotain minulle kuulumatonta... Oikea omistajakin oli jo huhuillut kadonneen sukan perään Facebookissa, eipä siinä muuta voinut kuin naureskella tilanteelle poikaystävän kanssa ja lähettää tälle toiselle jätkälle anteeksipyyntöviestiä. :)
Pikkarit voivat pyykkitouhuissa päätyä toisen vaatteen lahkeeseen, hihansuuhun, huppuun tai taskuun ja pullahtaa tai tipahtaa sieltä yllättäen. Totta on myös tuo, että ne voivat sekoittua omaan vaatepinoon jossain pukkarissa. Tuli mieleen, kun kerran nuorena likkana kaivelin laukkuani luennolla ja sieltä tupsahti edellisen viikonlopun hoitoni sukka. En tiedä, miten se oli sinne päätynyt, mutta siinä oli kyllä seksiäkin taustalla:)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli jäänyt kerran pikkarit housun lahkeeseen ja putosivat sitten sopivasti sieltä anoppilassa :) En ollut huomannu mitään, eli sattuuhan näitä.
OT: Multa putos kerran sukkahousut pankin lattialle. Olivat jääneet farkkujen sisään illalla riisuessa. Tai oikeestaan vaan osa valahti lahkeesta. Ette usko miten vaikeeta on kiskoa sukkiksia housunlahkeesta, yrittää samalla olla pokkana ja vahtia huomaako kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko jompi kumpi teistä ollut jossain kaveriporukan saunailloissa tms. hiljattain? Itse olen joskus vahingossa "varastanut" miespuolisen kaverin sukan, kun ollaan opiskelijaporukalla oltu illanvietossa ja olen sekasaunan pukuhuoneessa pakannut tavaroita kassiini vähän huolimattomasti. Tajusin tilanteen vasta kotona laukkua tyhjentäessä, kun pistin omat vaatteeni pyykkiin ja siellä mytyn seassa olikin jotain minulle kuulumatonta... Oikea omistajakin oli jo huhuillut kadonneen sukan perään Facebookissa, eipä siinä muuta voinut kuin naureskella tilanteelle poikaystävän kanssa ja lähettää tälle toiselle jätkälle anteeksipyyntöviestiä. :)
Hahah, päivän paras:D:D Jollakin miehellä on vara ryypätä saunaillassa mutta ei ole vara uuteen sukkaan ja kuuluttaa katoamista Facessa? Tais olla jotku Gantin sukat, ois ainakin parempi olla, voi nolouden huipentuma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT: Multa putos kerran sukkahousut pankin lattialle. Olivat jääneet farkkujen sisään illalla riisuessa. Tai oikeestaan vaan osa valahti lahkeesta. Ette usko miten vaikeeta on kiskoa sukkiksia housunlahkeesta, yrittää samalla olla pokkana ja vahtia huomaako kukaan.
Hah,minulla kävi kerran ihan sama juttu tavaratalossa! Siellä sentään pystyin puolipiilossa hyllyjen välissä vaivihkaa kalastamaan niitä sieltä lahkeensuusta esiin :D
Kysy suoraan mieheltä. Reaktiosta voi myös jotain päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai vedit ne päähäsi lopulta, ettet kiinnittäisi niin paljon huomiota pankissa?
Mies on transu.