Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää sukulaistyttö

Vierailija
07.02.2017 |

Ikää pian 23v ja odottaa kolmatta lastaan. Edelliset lapset 7 ja 5 vuotiaita. Olisi edes elänyt ja matkustellut ennen kuin alkaa perhettä leikkimään, tuon leikin ehtisi hyvin leikkiä paljon myöhemmin. Varmasti katuu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, matkustaa sitten myöhemmin, jos haluaa.

Vierailija
2/6 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ap:n oma tapahtumaköyhä elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ostaa hänelle lahjakortin kosmeettiseen vulvakirurgiaan, kun tuo lasten ulostaminen ei ole mitään siisteintä puuhaa. Tämä varmasti piristäisi häntä.

Vierailija
4/6 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sääliä. Itse sain lapseni 19- ja 21-vuotiaana, enkä ole kyllä ikinä katunut. Ei minua kiinnostanut nuorena mitkään matkustelut eikä menemiset, en vaan ollut sen luontoinen. Uskovainen, rauhallinen koti-ihminen olin. Ja nyt olen 34, ja jo varsin vapaa tyypillisistä ruuhkavuosien paineista joita monella ikäiselläni on, vapaa keskittymään työuraani.

Vierailija
5/6 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinä sitten tuet ja autat tuota sukulaistasi hänen kiireisessä lapsiperhearjessaan, AP? Siis muuten kuin voivottelemalla hänen kovaa kohtaloaan AV:lla?

Vierailija
6/6 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia veronmaksajia maa kaipaa. Sukulaistyttösi on siis toiminut mallikkaasti kantamalla oman kortensa kekoon. Nostan hänelle hattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi