Säälittää sukulaistyttö
Ikää pian 23v ja odottaa kolmatta lastaan. Edelliset lapset 7 ja 5 vuotiaita. Olisi edes elänyt ja matkustellut ennen kuin alkaa perhettä leikkimään, tuon leikin ehtisi hyvin leikkiä paljon myöhemmin. Varmasti katuu
Kommentit (6)
Säälittää ap:n oma tapahtumaköyhä elämä.
Voisit ostaa hänelle lahjakortin kosmeettiseen vulvakirurgiaan, kun tuo lasten ulostaminen ei ole mitään siisteintä puuhaa. Tämä varmasti piristäisi häntä.
Ei kannata sääliä. Itse sain lapseni 19- ja 21-vuotiaana, enkä ole kyllä ikinä katunut. Ei minua kiinnostanut nuorena mitkään matkustelut eikä menemiset, en vaan ollut sen luontoinen. Uskovainen, rauhallinen koti-ihminen olin. Ja nyt olen 34, ja jo varsin vapaa tyypillisistä ruuhkavuosien paineista joita monella ikäiselläni on, vapaa keskittymään työuraani.
Kuinka sinä sitten tuet ja autat tuota sukulaistasi hänen kiireisessä lapsiperhearjessaan, AP? Siis muuten kuin voivottelemalla hänen kovaa kohtaloaan AV:lla?
Uusia veronmaksajia maa kaipaa. Sukulaistyttösi on siis toiminut mallikkaasti kantamalla oman kortensa kekoon. Nostan hänelle hattua.
No, matkustaa sitten myöhemmin, jos haluaa.