Kauheaa! Näen syrjäsilmällä jonkun hahmon liikettä vaikka olen yksin
Näin äsken jotain liikettä eteisessä mutta kun katsoin, siellä ei ollut mitään. Sen jälkeen aistin liikettä olohuoneen nurkasta.
En osaa selittää. Mikään ei narahda, ei liiku eikä heilu. Toki vanhassa talossa kuuluu kaikenlaisia vanhan talon ääniä mutta ei mitään kummaa.
Kommentit (16)
Käy tarkistuttamassa silmäsi. Verkkokalvon irtoaminen voi myös oireilla noin.
Mielikuvitus. Vähän pelottaa niin alkaa kuulua kaikkea ym.
Mielikuvitus. Vähän kun pelottaa niin alkaa kuulua kaikkea ym.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tuttua kun ei ole saanut nukuttua. Jotain muka vilahtelee, tosin itse epäilen aina hiiriä kun niitäkin voi olla.
Jep. Heikoilla unilla on kyllä menty. Hiiriä ei ole kun on kaksi kissaa.
Ei tarvii olla psykoosia, trauman kokeneillakin voi tota olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tuttua kun ei ole saanut nukuttua. Jotain muka vilahtelee, tosin itse epäilen aina hiiriä kun niitäkin voi olla.
Jep. Heikoilla unilla on kyllä menty. Hiiriä ei ole kun on kaksi kissaa.
Niin oli mullakin joskus, toivat vain lisää hiiriä pihalta, mutta sisällä eivät mahtaneet mitään niille kun juoksivat lattian alla ja kaappien takana enimmäkseen.
Kuitenkin, kun on unet jääneet väliin niin näkee olemattomia varjoja.
1
Se on sun hyvä henki! Vuorikristalliterapian avulla voit pyytää sen esiin ja puhua sille
Sinulla voi olla kotona enkeleitä.
"Kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa kuin on tähti taivahalla, lintu emon siiven alla."
Sellasta se on. Ota rauhassa, sulla on ihan vaan harhoja.
Tuohonkin vaivaan olisi varmaan saanut aikoinaan kouluterveydenhoitajalta Mobilaattia.