Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raiskauksesta/hyväksikäytöstä parantua?

Hitonnolokysymys
07.02.2017 |

Niin että pystyisi nauttimaan seksistä joskus?

Vaikka omasta kokemuksesta on aikaa ties kuinka kauan, en silti pysty unohtamaan sitä. Joka kerta tulee mieleen harrastaessa ja siihen sit loppuuki koko seksi. Painaa kun olen huono puoliso kun en pysty harrastelee joka viikko. Koko ajatus seksistä oksettaa. Joo kuulostaa sairaalta, mut minkäs teet. Pystynkö koskaa selvii täst sillee et pystyn nauttii?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ikinä pystyisi. Miehissä  se raiskausvietti tulee esiin lukuisissa arjen tilanteissa. Miehet puhuvat naisista panopuina, naisen tehtävä on "antaa" ja tyydyttää mies, kaikkialla puhutaan vain miehen haluista. Miksi raiskattu edes haluaa miehen? Itse en ikinä voisi. Miehet kuitenkin haluavat naisesta vain seksiä eikä miehiä kiinnosta naisen ihmisyys tai naisen halut.

Sinuna eroaisin ja unohtaisin seksin.

Onko sun aina tuotava tätä sun sairasta feminismiä joka asiaan?

Vierailija
22/31 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä saattaa olla jokin merkitys. Itselleni jäi traumat alaikäisenä koetusta koskettelusta. En yhtään kestä sitä, että mieheni tunkee kätensä muitta mutkitta herkille alueilleni, vaan pitää lähestyä hitaasti ja rauhallisesti. Sen sijaan nuorena aikuisena koetusta raiskauksesta toivuin ihmeen nopeasti, pystyin nauttimaan seksistä jo parin kuukauden kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitteko orgasmin raiskauksessa ? Se aiheuttaa eniten häpeää.

Vierailija
24/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua että mies vain vie käden muitta mutkitta herkille alueilleni, vaikkei minulla ole mitään traumataustaa. Se on normaalia omien rajojen tarvetta, ja myös oman miehen pitää sitä kunnioittaa, joka kerta. Minun kehossa ei ole kenellekään mitään saavutettuja etuja. Minä sallin kosketusta joka kerta erikseen miehelleni, ja rajat ovat eri mielentilassa erilaiset.

Vierailija
25/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, ettet pääse siitä yli. Tuliko fyysisiä vammoja? Jos ei tullut, nii  sitten sulla ei ole mitään hätää. Jotkut leikkaavat välilihan tohjoksi raiskauksen päätteeksi. Yritäpä sitten koskaan nauttia misyään, nimittäin silloin seksistä tuleekin oelkkää kidutusta, kun tekere niin   k,ipeää

Vierailija
26/31 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sun poikaystäväs, etsisin naisen jolta saa seksiä.

Vierailija
27/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sun poikaystäväs, etsisin naisen jolta saa seksiä.

Ja sulle pitäis tilata joku jorma painamaan väkisin perseeseen ja katsoa miten paljon sitten vielä tekee mieli.vitun ääliö.

Vierailija
28/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on lapsena käytetty törkeästi hyväksi ja kyllä mä henkisesti olen rikki vieläkin . Tappaisin tekijän jos olisin varma etten jää kiinni. Tappaisin mielelläni kaikki pedarit jos tilaisuus tulisi.Nämä ihmissaastat eivät enää edes linnassa kärsi,koska viettävät aikansa turvaosastoilla.Kuitenkin tekonsatuhoavat ihmisen kokonaan. Suomen lainsäädäntö on niin käsittämättömän vääristynyt .

Vierailija
29/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi parantua, jos hän ei halua apua.

Vierailija
30/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, ei tarvinnu ku pestä munat.

Vierailija
31/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kesti vuosia ennen kun oikeasti parannuin erittäin traumaattisesta kokemuksestani. Mutta uskon että asiaa ei voi unohtaa.täytyy vain ajatella erilailla siitä ja ei missään nimessä pitää itseään uhrina koska se ei vie sua eteenpäin elämässä. Minun mielestä sinun täytyy ehdottomasti puhua kumppanillesi asiasta mutta myös varoa miten asian kerrot. Miehesi ei saa ymmärtää että hän on tehnyt jotain väärin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän