JOS SAISIT NYT JÄLKIVIISAANA PÄÄTTÄÄ: SYNTYISITKÖ VAI ET?
Kommentit (13)
Kyllä, mutta joitakin asioita saattaisin tehdä toisin.
En. Helpommalla pääsis, en jaksa tätä kaikkea ja peruisin kaiken jos voisin. Lapseni olisivat syntyneet sitten parempaan perheeseen.
EN
Elämä on ollut paskaa lapsuudesta lähtien. Loppua ei näy.
Lapseni on joutunut kärsimään kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
En. Helpommalla pääsis, en jaksa tätä kaikkea ja peruisin kaiken jos voisin. Lapseni olisivat syntyneet sitten parempaan perheeseen.
Niitä lapsia ei olisi olemassakaan.
Olen lapsesta saakka toivonut etten olisi syntynyt. Tosin saattaa johtua siitä että äitini teki aina selväksi että hänkin olisi halunnut niin, ja vanhempieni ja nuorempien sisarusten elämä meni perseelleen siitä lähtien. Ilman minua ei kai olisi ollut niin.
Ilman muuta. Vaikka elämässäni on mennyt paljon pieleen, koen että on äärimmäisen onnekas sattuma syntyä ihmiseksi.
En olisi halunnut syntyä. Läheisteni vuoksi en tapa itseäni. En halua aiheuttaa rakkaille ihmisille kärsimystä. Kunpa voisin vain lakata olemasta.
Vierailija kirjoitti:
Perustelkaa
En ainakaan minipilin kanssa. Kerta riittää sitä herkkua.
En missään nimessä. Olen epäonnistunut yhteiskunnan hylkiö.
LIIAN AIKAISTA VASTATA, KYSY MULTA UUDESTAAN KUOLINPÄIVÄNÄNI.
ÄLÄKÄ HUUDA.
En. Elämä on ihan kivaa, mutta aiemmin on ollut vaikeampaa. Ja vaikka senkin vaiheen olisi onnistunut välttämään, ei tämä elämä kuitenkaan niin ihmeellistä ole. Nyt kun täällä olen, eletään sitten ja yritetään pärjätä, mutta kyllä se syntymättömyys olisi parempi vaihtoehto.
Kyllä, ihan mielenkiintoista on ollut.
Perustelkaa