Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi v***u mikä läski! - Erinomainen kirjoitus, joka kannattaa lukea

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tänne tulee mammat puolustelemaan läskejään.

Vierailija
2/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta miltäs kuulostavat seuraavat kommentit?

-Yäk, näyttää ihan mieheltä!

-Hyi helvetti, ihan anorektikko! Menis hoitoon!

-Yäk mä oksennan ihan just!

-Ei oo enää ihmisen näköinen!

-Huh, varmasti ei elä enää pitkään…

-Liikkuuko tollasilla aivoissa enää mitään?

-Varmaan ihan täys narsisti…

-Miten sä voit syödä tuollaista?

Ja sokerina pohjalla kehonrakentaja Kille Kujalalle blogissa lähetetty palaute 'toivottavasti kuolet nuorena!'

Moni varmasti arvaakin, että nyt puhutaan body- ja fitness-harrastajille suunnatuista kommenteista."

Noista kommenteista pelkästään "näyttää ihan mieheltä" ja "varmaan ihan täys narsisti" ovat sellaisia, että niitä saavat ensisijaisesti fitness-harrastajat. 

Lihaksikkaita ihmisiä harvoin haukutaan anorektikoiksi. Oksennus-kommentti, "ei oo enää ihmisen näköinen"-kommentti ja "varmasti ei elä pitkään"-kommentti nyt ovat sellaisia, että varmasti ylipainoiset/lihavat ovat niitä saaneet kuulla. "Miten sä voit syödä tuollaista?" voidaan kysyä keneltä tahansa, jolla on erilainen ruokavalio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, eikös tää Takamaa ollut se sankari joka jätti vastasyntyneen lapsensa ja tämän äidin koska "ei kestänyt perhe-elämää" tms? :D

Vierailija
4/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, eikös tää Takamaa ollut se sankari joka jätti vastasyntyneen lapsensa ja tämän äidin koska "ei kestänyt perhe-elämää" tms? :D

Jep ja ennen ku kerkes kissaa sanoa seurusteli jonku teinin kanssa jonka kanssa yllätys yllätys karahti kiville..

Vierailija
5/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh fitness ja fitness, ketä kiinnostaa?

Vierailija
6/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mä en kannata kenenkään haukkumista, mutta jos valitsee tehdä ulkonäöllään ja sen normista poikkeavuudella bisnestä - oli se sitten fitness-kisailua, päästä varpaisiin tatuointia ja sen tuomalla erikoisuudella ratsastusta tai tosi-tv-sarja Supermahtava läskielämäni, niin siinä vähän minusta menettää oikeuden valittaa kauhistelevasta palautteesta. Tai siis joo, toki aina saa valittaa, ja kyllä, ideaalitilanteessa kaikilla olisi käytöstavat, mutta... öö. Niin.

Sitä paitsi mun täytyy myöntää että kirjoittamaton sääntö ettei läskejä saisi haukkua ei taida olla kovin yleisessä tiedossa, ja kummatkohan oikeasti kärsii enemmän ihmisten negatiivisista asenteista ja ennakkoluuloista, fitness-tyypit vai oikeasti lihavat?

Vierailija
7/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä kirjoitus!! En ole fitness ihminen, mutta muuten aika tarkka ruokavaliostani, koska maha / iho ja yleinen hyvinvointi EI vaan kestä mitään poikkeavaa. Aina, siis AINA joku puuttuu syömisiini! "mikset ota pullaa? Ota yks pulla, et sä siihen kuole! No mikset ota kun tarjoan??" olen ajatellut että rupean tupakoimaan ja samalla tyylillä tyrkytä röökiä näille tyrkyttäjille, ja loukkaannun verisesti Jos eivät SITÄ YHTÄ NYT VOI POLTTAA!!

Vierailija
8/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ylipainoisia ei saa haukkua, hehän ovat vapaata riistaa ja heitä haukutaan surutta. Mielestäni hyvään käytökseen ei kuulu haukkua kenenkään ulkonäköä oli sitten laiha, tai lihava tai fitnessurheilija.

Vierailija
9/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä teinityttis olikin ylläripylläri fitnessurheilija. Ihan sama mitä tuo ukko kirjoittelee. Oksettava tyyppi joka ratsasti lapsensa keskosuudella niin kauan kunnes se ei enää lyönyt leiville.

Vierailija
10/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvä kirjoitus!! En ole fitness ihminen, mutta muuten aika tarkka ruokavaliostani, koska maha / iho ja yleinen hyvinvointi EI vaan kestä mitään poikkeavaa. Aina, siis AINA joku puuttuu syömisiini! "mikset ota pullaa? Ota yks pulla, et sä siihen kuole! No mikset ota kun tarjoan??" olen ajatellut että rupean tupakoimaan ja samalla tyylillä tyrkytä röökiä näille tyrkyttäjille, ja loukkaannun verisesti Jos eivät SITÄ YHTÄ NYT VOI POLTTAA!!

Älä ole tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Minä en ole vapaa-aikanani lainkaan tekemisissä muiden ihmisten kanssa, joten en joudu kuuntelemaan nillitystä siitä, että minulla on epänaiselliset hiukset, epämuodikkaat vaatteet, karvaiset sääret ja vittumainen luonne.

Vierailija
11/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä en kannata kenenkään haukkumista, mutta jos valitsee tehdä ulkonäöllään ja sen normista poikkeavuudella bisnestä - oli se sitten fitness-kisailua, päästä varpaisiin tatuointia ja sen tuomalla erikoisuudella ratsastusta tai tosi-tv-sarja Supermahtava läskielämäni, niin siinä vähän minusta menettää oikeuden valittaa kauhistelevasta palautteesta. Tai siis joo, toki aina saa valittaa, ja kyllä, ideaalitilanteessa kaikilla olisi käytöstavat, mutta... öö. Niin.

Sitä paitsi mun täytyy myöntää että kirjoittamaton sääntö ettei läskejä saisi haukkua ei taida olla kovin yleisessä tiedossa, ja kummatkohan oikeasti kärsii enemmän ihmisten negatiivisista asenteista ja ennakkoluuloista, fitness-tyypit vai oikeasti lihavat?

Näin. Ihmiset ovat aika avoimia ylipainoisiin kohdistuvassa halveksunnassaan. En ihan ymmärtänyt tuota pointtia, että lihavuudesta muka ei saisi ikävää kommentointia ja ns. huolestumispuhetta osakseen.

Vierailija
12/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin. Miten niin muka kannatti lukea?

Vierailija
13/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen mielestä lihavia ei saa haukkua, koska he ovat itse sellaisia. Kaikkea muuta saa, koska "tämä on vain nettikeskustelua/kritiikkiä, hän on itse valinnut tulla esille, keskustelun aloittajaa haukutaan aina" ja niin edelleen...

Vierailija
14/17 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä teksti

Vierailija
15/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä teinityttis olikin ylläripylläri fitnessurheilija. Ihan sama mitä tuo ukko kirjoittelee. Oksettava tyyppi joka ratsasti lapsensa keskosuudella niin kauan kunnes se ei enää lyönyt leiville.

Osittain samaa mieltä. Sitä ei enää kukaan taida muistaa, että sillä kampanjalla kerättiin pitkästi yli 100 000 euroa lastenklinikoille. T: sivua silloin 3 vuotta sitten seurannut

Vierailija
16/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis harva ylipainoinen varmaan tekee tietoisesti työtä sen ylipainonsa eteen ja tavoittele sitä ulkomuotoa, joka siitä syömisestä sattuu tulemaan. Fitnessharrastajathan nimenomaan tavoittelevat sitä tiettyä ulkomuotoa ja se on heidän tavoitteensa. Ylipainoiset harvemmin vielä ottavat kuvia niitä kiloistaan ja esittele niitä näytöslavalla. Tässä se iso ero.

Vierailija
17/17 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä klikkih*oraus tämä on, linkki johonkin 5 vee vanhaan blogiin? Onko kävijämäärät loppunu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi