Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinkin olen löytänyt ihanan naispuolisen ystävän :)

Vierailija
07.02.2017 |

Hänellä on jalat maassa, järki päässä ja elämän arvot kohdillaan. Emme ole kauaa tunteneet mutta meillä kemiat kohtas heti. Olen ollut "kateellinen" kun olen töissä tai muualla nähnyt naisia jotka ovat oikeasti YSTÄVIÄ. On mullakin kavereita ja olen sosiaalinen mutta se sydänystävä on puuttunut. En uskonut että löytäisin tälläisen ihmisen elämääni jonka kanssa voin puhua ihan kaikesta.
Eipä mulla muuta asiaa ollut, halusin vain jakaa hyvän mieleni teille :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen sun puolesta! Voi kun mullakin olisi hyvä oikea ystävä!

Mullakin on kyllä kavereita, paljonkin. Tulen toimeen ihmisten kanssa. Mutta osa kavereistani ja mua ystäväkseen kutsuvista ovat tuomitsevia, ilkeitä, tai sitten tylsiä eikä heillä ole mitään annettavaa mulle, liian erilaisia kuin minä, eri aaltopituudella tai sitten hirveän kiireisiä eikä aikaa riitä meidän kaveruudelle. Jotkut aiemmin ystävinä olleet on etääntyneet, elämäntilanteen on niin erilaiset, ihmiset muuttuu, tai muuttaa jne. Oikeastaan mun parhaimmat ja läheisimmät ystävät on oma sisarus, oma mies, omat lapset ja oma äiti. <3 Sitten on niitä kavereita, parempia ja pahempia. ;)

Vierailija
2/3 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä ihminen on sellainen ettei puhu paskaa muista ihmisistä, ei arvostele ketään, ei hauku miestään vaikka heidän parisuhteessa on vaikea aika meneillään (ja tämän mainitsen siksi koska niin moni nainen vain haukkuu miestään kun haluaa "kertoa tuntemuksiaan" parisuhteestaan). Ja jutellessa hän on oikeasti läsnä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä te tapasitte? kumpa minäkin tapaisin uuden ystävän.