Trumpin potkuja, kuolemaa jne. toivovat: kysymys teille
Onko teillä mitään käsitystä millainen ukko siellä on seuraavana jonossa, jos Trump lähtee pestistä? Jos on, niin voisitteko kertoa miten ja miksi Mike Pence olisi parempi mies tehtävää hoitamaan?
Kommentit (23)
Hyvä vaan jos Pence tulee lällyn Trumpin tilalle.
Olisi parempi mikäli Kalifornia ja itäranikko irtaantuisivat liittovaltiosta.
Ennemmin kyselisin ensiksi moraalikysymyksiä, kuten millä tavalla luulet olevasi parempi kuin keskiverto natsi, jos toivot Trumpin salamurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi parempi mikäli Kalifornia ja itäranikko irtaantuisivat liittovaltiosta.
Ja Texas.
En ole hirveästi miettinyt asiaa, mutta Trump vaikuttaa olevan arvaamaton narsisti, jolla ei ole mitään todellisuudentajua eikä esim. tietämystä siitä miten lakeja säädetään ja pannaan täytäntöön, joten en oikein usko että varapresidentti olisi vielä häntä pahempi tapaus. Toisaalta ajattelen, että amerikkalaiset saivat sellaisen presidentin kuin ansaitsivat. Suomalaisena huolettaa lähinnä Trumpin veljeily Putinin kanssa, mutta en tosiaan tiedä sitäkään miten Pence suhtautuisi Venäjään.
Minä en toivo Trumpin kuolemaa vaikka pidänkin häntä debiilinä. Kun jo nyt maltilliselta koulupojalta vaikuttavan GWB:n toilailujen ansiosta Jenkkeihin saatiin Obaman tasoinen presidentti, niin odotan mielenkiinnolla millainen vastareaktio Trumpin kauteen tulee seuraavissa tai viimeistään sitä seuraavissa vaaleissa!
Vierailija kirjoitti:
En ole hirveästi miettinyt asiaa, mutta Trump vaikuttaa olevan arvaamaton narsisti, jolla ei ole mitään todellisuudentajua eikä esim. tietämystä siitä miten lakeja säädetään ja pannaan täytäntöön, joten en oikein usko että varapresidentti olisi vielä häntä pahempi tapaus. Toisaalta ajattelen, että amerikkalaiset saivat sellaisen presidentin kuin ansaitsivat. Suomalaisena huolettaa lähinnä Trumpin veljeily Putinin kanssa, mutta en tosiaan tiedä sitäkään miten Pence suhtautuisi Venäjään.
Trump on maltillinen älykkö verrattuna Penceen. Se se on kaheli ukko!
Osa on niin pihalla asioista, että kuvittelee Clintonin tulevan pressaksi Trumpin luhistuessa. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä en toivo Trumpin kuolemaa vaikka pidänkin häntä debiilinä. Kun jo nyt maltilliselta koulupojalta vaikuttavan GWB:n toilailujen ansiosta Jenkkeihin saatiin Obaman tasoinen presidentti, niin odotan mielenkiinnolla millainen vastareaktio Trumpin kauteen tulee seuraavissa tai viimeistään sitä seuraavissa vaaleissa!
Obama melkein onnistui muuttamaan Yhdysvallat maailman sossuksi. Ensimmäinen musta presidentti oli toki tavallaan hieno asia mutta hänen politiikkansa oli todella turmiollista yhdysvalloille. Obama ei onnistunut edes tuhoamaan ISIS:iä tai viemään syyriaan rauhaa. Trump aikoo hoitaa molemmat.
Itseänikin arveluttaa tuo Trumpin erittäin voimakas impulsiivisuus yhdistettynä kykenemättömyyteen hillitä itseään. On pelottavaa ajatella, että hänellä on valta ja vastuu erään maailman suurimman armeijan ylipäällikkyydestä. Jossakin lehdessä oli USA:n presidentinvaalien aikoihin, joko hieman ennen tai juuri tuloksen ratkeamisen jälkeen artikkeli siitä, miten prosessi etenee, jos USA laukaisisi ydinaseen. Jutussa kerrottiiin, ketkä kaikki osallistuvat prosessiin ja miten protokolla etenee. Pelottavinta oli presidentin ehdoton valta tässä. Ydinkärki voidaan hänen käskystään laukaista myös esim. sellaisessa tilanteessa, että Yhdysvaltoja kohtaan ei hyökättäisi! Presidentin päätös riittää. Tätä käskyä on noudatettava, eikä sitä ole lupa uhmata. Jutussa kerrottiin myös, että presidentin ei edes tarvitse, jos hän niin päättää, millään tavalla perustella päätöstään laukaista ydinkärki. Vaikka itse laukaisuun siis tarvitaankin useampi henkilö, niin presidentillä on kuitenkin (perustuslain suomat) hyvin vapaat kädet päättää asiasta.
Täytyy sanoa, että jäi kylmäävä tunne luettuani artikkelin. En tiedä, onko parempaa miestä hänen tilalleen, mutta uskon että lähestulkoon kuka tahansa olisi vakaampi persoonallisuudeltaan ja henkisiltä ominaisuuksiltaan.
En minä toivo, Trumpin viraltapanoa tai kuolemaa, mutta ennustan vaan, että kyllä se erotetaan noin vuoden sisään.
Pence on näkemyksiltään aivan yhtä itsepäisen tietämätön kuin Trump, mutaa toistaiseksi on näyttänt siltä, että P liitenkin kunnioittaa lainsäädäntöä ja perustuslakia enemmän kuin T. Vaikka sen näkemys USAn perustuslain sisällöstä onkin vähän erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Itseänikin arveluttaa tuo Trumpin erittäin voimakas impulsiivisuus yhdistettynä kykenemättömyyteen hillitä itseään. On pelottavaa ajatella, että hänellä on valta ja vastuu erään maailman suurimman armeijan ylipäällikkyydestä. Jossakin lehdessä oli USA:n presidentinvaalien aikoihin, joko hieman ennen tai juuri tuloksen ratkeamisen jälkeen artikkeli siitä, miten prosessi etenee, jos USA laukaisisi ydinaseen. Jutussa kerrottiiin, ketkä kaikki osallistuvat prosessiin ja miten protokolla etenee. Pelottavinta oli presidentin ehdoton valta tässä. Ydinkärki voidaan hänen käskystään laukaista myös esim. sellaisessa tilanteessa, että Yhdysvaltoja kohtaan ei hyökättäisi! Presidentin päätös riittää. Tätä käskyä on noudatettava, eikä sitä ole lupa uhmata. Jutussa kerrottiin myös, että presidentin ei edes tarvitse, jos hän niin päättää, millään tavalla perustella päätöstään laukaista ydinkärki. Vaikka itse laukaisuun siis tarvitaankin useampi henkilö, niin presidentillä on kuitenkin (perustuslain suomat) hyvin vapaat kädet päättää asiasta.
Täytyy sanoa, että jäi kylmäävä tunne luettuani artikkelin. En tiedä, onko parempaa miestä hänen tilalleen, mutta uskon että lähestulkoon kuka tahansa olisi vakaampi persoonallisuudeltaan ja henkisiltä ominaisuuksiltaan.
tässä hieman mietiskeltävää http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701022200048483_ul.shtml
ja http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001246693.html
Vaikka rakastankin Trumpia yli kaiken tässä maailmassa, avasin linkin koska haluan sanoa sen, että olen huomannut niissä harvoissa ihmisissä jotka trumpista jotain huonoa sanoo, että ne puhuu paskaa kaikista.
Ne on juuri ne ihmiset jotka myrkyttävät ympäristön, ne työkaverit johon kukaan ei halua olla missään tekemisessä, ne jotka inhoavat itsensä, miehensä, vaimonsa, lapsensa, koiransa, kissansa...
Kaikki on niin päin helevettiä niitten elämässä.
Jos Trumpille jotain tapahtuisi, varapresidentti astuisi tilalle ja se pistäis ns katulakaisijat töihin. Kyllä republikaaninen puolue pitäis siitä huolen.
Trump on patologinen valehtelija, ja varmaan myös moni muu diagnoosi soveltuu häneen. Vetää hiljaiseksi,kun Yhdysvaltain presidentti väitti esimerkiksi eilen, että euroopassa tapahtuu runsaasti terroritekoja, joista valheellinen media vaikenee.
On pelottavaa ajatella, että mies, joka on päästänsä näin sekaisin, voi päättää mm ydinaseiden käytösä. Hän ei elä realiteeteissa vaan omassa sairaassa trumpmaailmassaan.
Trump tuntui olevan kovin kiinnostunut kidutuksen käyttöönotosta. Sopiva homma hänelle voisi olla vaikka koekaniinina toimiminen.
Pence ei vakuuta älyllään eikä osaamisellaan, mutta jollakin tavalla hän onnistuu antamaan itsestään terveen vaikutelman.
Etkö ymmärrä mikä on temperamentti vai oletko täysin kuningattareen rikollisuuden vallassa? Kuin sanotaan fuck Donald Trump niin se tarkoittaa sitä että sinä menet lentokoneeseen tai uit New Yorkiin ja raiskaat häntä perseeseen ja leikkaat samurai miekalla hänen päänsä irti. Uskoisin tämän väärän tiedon julkaisijan olevan joku queen elizabethin2 poika ketä kieroilee suomessa jollain kaksoismoraalisella ajatuksella ihailen Donald Trumpin perseenreikää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rakastankin Trumpia yli kaiken tässä maailmassa, avasin linkin koska haluan sanoa sen, että olen huomannut niissä harvoissa ihmisissä jotka trumpista jotain huonoa sanoo, että ne puhuu paskaa kaikista.
Ne on juuri ne ihmiset jotka myrkyttävät ympäristön, ne työkaverit johon kukaan ei halua olla missään tekemisessä, ne jotka inhoavat itsensä, miehensä, vaimonsa, lapsensa, koiransa, kissansa...
ai, mä olen kyllä käsittänyt, että harvassa on ne ihmiset, jotka häntä kehuu :D mut siis joo, ilmeisesti olen ollut täysin väärässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai, mä olen kyllä käsittänyt, että harvassa on ne ihmiset, jotka häntä kehuu :D mut siis joo, ilmeisesti olen ollut täysin väärässä
Näin ilmeisesti. Uusien galluptutkimusten mukaan 55 % usan kansasta kannattaa trumpia.
Jopa vasemmistolaisista on jo sitä mieltä että tää pressa on hyvä. Kaikki mitä sanoo, sen se toteuttaa
Pencehän se vetelee niitä Trump-nuken naruja muutenkin. Ero siinä että nähtäisiin se pääpiru itse tekemässä päätöksiään. Trump on arvaamaton ja räjähdysherkkä, Pence tuskin aloittaa ydinsotaa ihan vaan koska joku ilkeä toimittaja yllytti. Trump on paska ja Pence on paska, mutta Pence tuskin kusee Usan taloutta nilkkaan ihan niin pahasti. Ja kukaan ei tule äänestämään Penceä toiselle kaudelle.
Ei asiaa sen pitemmälle ole mietitty. Trumpia vaan tulee vastustaa, koska niin vain on.